Hele hele kreatin kullanıyorsanız o kadar su içince tuvalet ihtiyacınız sık sık geliyor mu ben 1 litre içiyorum günde sık sık tuvalete çıkıyorum önerisi olan var mı
2 ay
Cevap
2Cevap
Zamanla alışırsın ancak anormal derecede sık tuvaletin geliyorsa bu normal bir şey değil. Tahlil yaptırmalısın.
İlk başlarda zor oluyor sonra alışıyorsun , vücut kendi istiyor. Lakin wc işi sıkıntı maalesef
Reis içmede sorun yokta 15-20 dakikada bir tuvalet ihtiyacı geliyor dışarda olsak altımıza edicez içtiğim direkt cıkıyor galiba garip
Reis suyun kana karısması filan diyorlar onu biliyormusun sodyum magnezyum eksikliğinden içtiğimiz su direkt dısarı cıkıyormus gibi oluyormus maden suyu içinde oluyormus denedinmi böyle bisey maden suyu içiyormusun düzenli
Eyvallah reis bu arada kreatin kullanmak faydalımı hiç kullanmadım
Abi ölçeği kücükmü oluyor protein oceandan alcam da yani protein tozundaki ölçekler gibi değildir ölçeği
Abi son olarakta antrenmana başlamadan hemen önce içip başlıcaz dimi kreatini, spordan sonra da protein tozu içilmeli dimi
Seyde varmış pre workaut o nasıl bir şey kreatin ve protein tozu kullanmayı düşünüyorum pre workautlar hakkında bilgim yok ve son olarak gainer hakkında yorumun nedir zayıfım ben 63 kiloyum 21 yaşındayım kilo almak istiyorum sence kullanmak mantıklımı onuda
Pre sakın alma bir halta yaramıyor. Ter ateş kaşıntı baş ağrısı yağıyor sakın bulaşma. proetin tozu abartmasan çok faydalı, spordan sonra kesin al , gün içi az protein yiyorsan 1 doz daha al yeter artar. Gainer çabuk kilo aldırır ama böbrekleri çok yorar onun yerine düzgün beslen daha faydalı. İyi yersen spora haftanın 4 günü gidip iyi çalışırsan kilo almaman imkansız. Ben 2,5 senede 20 kilo aldım 2 kilosu yağ olsa 18 kilo Kastan aldım
Kyk da kalıyorum abi yemek bisey zaten pisiremiyorux dısarıdanda söyleye söyleye para kalmıyor gainer düşünüyorum ya çok kullanmamda yani eğer yeteri sekilde yemek yiyemezsem gün içinde bence gerekli gibi kreatin ve protein tozundan devam edicem bir süre sonra gainer alıcam pek birsey yiyemiyoruz bu yutt köselerinde
Gainere gerek yok ozaman tamam onu bıraktım protein tozunuda Şu an günde sadece bir ölçek kullanıyorum spordan sonra içiyorum
Sey yapıyorum öğlen mesela 2 gibi spordan dönüyorum bir ölçek protein tozu içiyorum sonra böyle aksam saat11 gibi cicibebe süt muz protein tozu karıstırıp yiyorum zaten saat 1 gibi uyuyprum ben yani günde 2 ölçek toz kullanıyor gibi oluyprum her gün değilde 2 günde bir böyle yapıyorum herhangi bir sorun hissetmedim su zamana kadar devam ediyimmi bu duruma sabah kahvaltıdan sonra da içsem abartı olur dimi bunuda şu yüzden soruyorum saat aralıkları çok ya ve suda tüketiyorum gün içinde kana karışır yani sabahki içtiğim ve saat 2 de içene kadar
Yok şu an iyi. Zaten belli bir kas kütlen yok gerek yok fazlasına. Vücut proteini aldıktan sonra 4 saat içinde besliyor kasları. O 4 saat max verim alıyorsun. Şimdilik bu sisteme devam et. Kütlen arttıkça yine bakarsın yemek programına. Aşırı şekerli şeyler yeme özellikle kola şekerli çay, hazır gıdalar, aşırı yağlı yemekler. Kilo alırken yağlanırsın, sonra vermesi çok zor oluyor
Tamamdır abi bilgiler için teşekkür ederimm
İnşallah abi sağlıcakla kal
Tuvalet durumundan dolayi ben kullanmıyorum arkadasim kullaniyor geçenlerde bilek güreşi yaptık ondan daha kasli olmama ragmen beni yenebildi faydasını guc olarak almış
Terle atarsn zaten ya
Yudum Yudum 5 bile içerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kreatin kullanıyorsan su şart kanka 💧 Ama olayı “bir anda 2 litre içmek” olarak düşünme. Profesyonel voleybolcuyum, günde 2.5 litreyi rahat içiyorum, tuvalet olayı da zamanla dengeleniyor 🚽😄
Su tüketimini güne yay. Her saat 1-2 büyük yudum iç, öğünlerden önce bir bardak ekle. Antrenman öncesi- sırası-sonrası ekstra su iç. Vücudun alıştıkça bu kadar sık tuvalete koşmadığını fark edeceksin. Kreatin + az su kombinasyonu performansı da böbreği de üzer, aman ha 💪🏻🏐