3 ay

Sürekli yürümek bir noktadan sonra zararlı değil midir?

Yürümenin kasları geliştirdiğini düşünmüyorum. Bedeni yoruyor, aşırı dinlenme ihtiyacı doğuruyor. Vücudun genelinde yorgunluk artıyor. Doktorlar yürümeyi önerir ama bence yürümek tamamen hareketsiz insanlara önerilmesi gereken bir alışkanlık olmalı.

Bacaklarımın sırtımın boynumun ağrısından duramıyorum. Yürümesem bir yerden bir yere gidemiyorum. Yürümekten nefret eder oldum.

Gerçek spor yürümek değil ağırlık çalışmak bana göre.

Sürekli yürümek bir noktadan sonra zararlı değil midir?
Cevapla