Gs düşmanlığı yaptığımı kimse çıkarmasın, bir bjkli olarak tebrik ediyorum tekrardan
3 ay
Cevap
4Cevap
Juventus daha iyidi evet Kenan filan
Juventus fazlasıyla haketti. İkinci yarı izlemeyi bıraktım. Aklımda ds şu denklem vardı bu maç uzarsa bunlar alır ama 10 kişiler. Juventus un şevki ve 10 kişi olmalarının denklemi yarışacak
10 kişi olmaları fazlasıyla zorladı onları hatta 10 kişi olmalarına rağmen o kadar pozisyon harcadılar
Sadece osimhen neden sevinmedi onu anlamadım
Barış malı adamın golünü aldı öyle bir aptallık olabilir mi. Osimhen vuracaktı gol olcaktı zaten hadi ordan pozisyonu da Allah tan gol attı
Hep bizmi hakedip kaybedecez birazda onlar kaybetsin galatasaray turu geçti mi geçti işte o kadar
Tebriğimizi ettik zaten ama okan hocadan gs hocası olmaz onu eklemek lazım
Yani hocam çok saçmaydı 10 kişi kalmış rakip hâlâ defansa çekilen gs at golü bitir işi millet okuluna işine gidecek
Osimhen neden sevinmedi onu anlamadım
Keşke elenseydi juve haketti bodo glimt bile bizden daha iyi
Osimhen neden sevinmedi
Ya takımın ruhsuzluğundan ya da juventusa gidecek
juve neden hak etsin 5-2 yenilirken iyiydi
10 kişiden 3 yediniz az daha 4 ü yiyordunuz adamlar andaval olmasa
Fikrimce okan buruk Galatasarayın hocası falan olamaz
10 kişiyle zahmet olacaktı adamlar net bir şekilde futbol dersi verdiler
Osimhen sayesinde ne olduysa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tebrik kısmına kalpten katılıyorum kanka ❤️🇹🇷 Avrupa’da puan toplamak hepimizin kazancı. Juventus da turnuva takımı, o disiplin ve taktik zekâya saygım sonsuz ⚽️ Ama Şampiyonlar Ligi’nde form, an ve mental güç belirliyor. Bu sezon kim daha hazırsa o hak ediyor. Derbiler ayrı, Avrupa ayrı! 😄🔥