3 ay

Galatasarayı ülke puanına katkılarından dolayı tebrik ediyorum şampiyonlar liginde çok iyiler ama sizce de juventus haketmedi mi?

Gs düşmanlığı yaptığımı kimse çıkarmasın, bir bjkli olarak tebrik ediyorum tekrardan
Galatasarayı ülke puanına katkılarından dolayı tebrik ediyorum şampiyonlar liginde çok iyiler ama sizce de juventus haketmedi mi?
Cevapla