Galatasaray şampiyon oldu tüm galatasaraylıları tebrik ediyorum. Sizce hakkıyla mı şampiyon oldu yoksa şike var mı?

Futboldan hiç anlamıyorum, işyerinde gün boyu bu tartışma döndüğü için soruyorum sadece. Linç etmeyin lütfen 🙏🏾😇
Galatasaray şampiyon oldu tüm galatasaraylıları tebrik ediyorum. Sizce hakkıyla mı şampiyon oldu yoksa şike var mı?
Cevapla