3 ay

Galatasaray Juventus Maçı ve Okan Buruk Sizce Başarılı Mıydı?

Galatasaray Juventus Maçı ve Okan Buruk Sizce Başarılı Mıydı?

Galatasaray olarak ilk yarı ve 2. yarı maçta çok kötü oynadık. 10 kişi kalmış Juventus bile bize 3 gol attı. Anca maçın 30 dakikalık son uzatma evresinin sonlarında Galatasaray, karşı takımın yorulmasını fırsat bilip 2 tane gol atabildi bu sayede tur atladık yoksa işimiz penaltılara kalsa zordu. Sonuç olarak Okan Buruk'un takımı yanlış taktiklerle oynatması yüzünden turu zar zor geçebildik ve heyecanlı bir maç izledik 😊 Sizin Galatasaray Juventus maçı hakkındaki düşünceniz nedir?

Galatasaray Juventus Maçı ve Okan Buruk Sizce Başarılı Mıydı?
Cevapla