Ay arkadaşlar ne yapmalıyım çok aklıma takıldı yardımcı olabilir misiniz?

Şimdi bir çocuk var ben bu çocuğu bir yerden tanıyordum ama bu beni tanımıyordu 6 ay önce klasik bir soru sormam ile konuşmaya başladık ama konuşmaya başladık derken flört gibi değil sürekli konuşma değil kısa bir konuşma oldu ikimiz de aynı takımı tutuyoruz ve ona ilk yazmamın üstünden 2 ay geçtikten sonra sık sık maç olduğunda maç hakkında konuşmaya başladık onun dışında bu bir ay içerisinde normal konularda konuşmaya başladık haftada 1-2 kere falan napıyorsun gibisinden ama kısa sürdü bu konuşmalar konuşmanın içinde konu açmaya çalışıyor farkındayım ama çok da başaramıyor onun dışında düşünceli gibi de farklı bir platformda olan hesabımı merak edip istemişti ama işte çok kısa kısa instada 3 aydır karşılıklı not beğeniyoruz bu alışkanlık oldu gibi bir şey ama bu arkadaşın 2-3k takipçisi var hatta baya bi kızın privinde neyse bununla son konuşmamızın üstünden 3 hafta geçti ve o konuşmada ben saçmalık yapıp şey söyledim yine futbol hakkında konuşuyorduk ben de bir anda hep futbol konuşuyoruz bunaldım falan dedim o da evet dedi ben de sinir oldum mesajı beğenip geçtim sonra tekrar yazmış konuşacak bir şey yok ki diye ben de vardır da sen soğuksun sanki dedim o da yok maçlarda konuştuğumuz içindir dedi (kanka o zaman maçlarda yazma sadece diyesim geldi de yazamadım) neyse ben de he dedim geçtim o konuşma bitti ve 3 haftadır hâlâ not beğeniyoruz ediyoruz ama hiç ne o yazdı ne ben yazdım maçlarda da yazmadı 2 seferdir sanırım dediğimi yanlış anladı bilemiyorum ama ben ona asla yazamam en son yazdığım şeyden dolayı da utanıyorum zaten of ya ne yapacağım ben (bu arada ne zaman story atsam bir şey paylaşsam saniyesinde bakıyor bilmiyorum bana normal geliyordu erkek bir arkadaşım var o söyledi erkekler normalde umursamazmış bakması merak ettiği anlamına geliyormuş)
Güncellemeler
4 ay
AY AKDHSJSHSHHSSHHSHSHAS OF YA MSJDMDDMDND
Ay arkadaşlar ne yapmalıyım çok aklıma takıldı yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla