R6 takımım var ama kimse ciddiye almıyor, başarı gelmeyince neden mutlu sanıyorlar?

R6 takımım var ama kimse ciddiye almıyor, başarı gelmeyince neden mutlu sanıyorlar?

r6ım var mutlu sanıyorlar bir artcımız yokki

R6 takımım var ama kimse ciddiye almıyor, başarı gelmeyince neden mutlu sanıyorlar?
Cevapla