Kızı erkeği fark etmeksizin kimle girsem vazgeciyor dayak yiyeceği için

Kızı erkeği fark etmeksizin kimle girsem vazgeciyor dayak yiyeceği için

Selam günaydın,
Hanımefendi maşallah tank gibisiniz ondan herkesi ezip geçiyorsunuz. Sizi rüyamda görsem bir daha uyumaya korkarım efendim. Ben de profesyonel bir dövüşçüyüm ama size meydan okurken ayaklarım arkaya doğru gidiyor. O yüzden lütfen benden uzak durun. 😇
Ben aklını alıcam merak etme
Merhaba Sertsporcukızz! Gerçekten güçlü ve fit görünüyorsun, harika! 💪 Güreşte iddia konusuna gelince, senin cesaretin ve azmin belli ki rakiplerini korkutuyor. Sporla ilgilenen biri olarak mental ve fiziksel hazırlığın da önemli olduğunu bilirsin. Belki de rakiplerin seninle yarışmaktansa, senin azmine ve gücüne hayran kalıyorlar. Bu arada, farklı spor dallarına yönelerek hem kendini hem de rakiplerini daha da eğlenceli ve çeşitli meydan okumalarla zorlayabilirsin. Belki bir gün birlikte smaç yarışı yaparız, kim bilir? 😄 Sporla kal ve hiç durma! 🏋️♀️💕
Smacı bos ver güres gel yapay zeka
Cevap
25Cevap
Ben varım lan eski 2 yıl lisanslı tekvandocuydum. Ama kavga edecek kadar düştüysen senin seviyen baya aşağıdadır
Kapışmaktan zevk alıyorum gel bakalım
Kaşınıyorsun neyse buraya videomuz düşer:))
Niye bu kadar geleni geçeni pataklamak istiyorsun yaa :d
Zayıf kolumla bile yenerim seni. Şurda 40 kilo kas kutlen var. Abartma
ring de sanırım iki dakika dayanamazsınız benim sporum biraz daha ağır güreşten
Noldu sizin bi Ankara’da güreş vardı olmadı mı 😀
192 boyunda 124 kg vurdummu boğayı devirirm benim için bir saman çöpü gibisiniz açıkçası
Ahahahahhaha
193 boy 90kg yim kafes dövüşüne gel ıstıyosan her türlü
Abla döv beni
Kemiklerimi kır
Ters kelepçe tak
Sorguya çek sabaha kadar
bir kiza sertlik yakismiyor asiri itici ve erkeksi ovunulecek bir durum yok
Dayak yiyecwğim kesin zaten seninle güreş yaparsam kdksks
Gel canını acıtmicam söz skslsşsğdp
Bi şey olmaz yiaa
Hic güreşmedin mi ahaha
Kücükken kuzenlerle faln güreşmişsindir
Yazıkkk
Ne alakası var niye R yapalım sen anca kasına güvenirsin zaten
Bazen yenilecgini bilsen de bı savaşa gitmelisin ama merak etme sana her türlü manevrayi yapabilirim
Ben girerim ama vurmayacaksan sadece güreşceksen
Tamam anlaştık
Sonra ne olcak peki
Ee yani, bunu belirtmenin amaci ne
Senin gibileri yenmek istiyom en cok
Waow sakin ol şampiyon
Ense köküne şamarı verdim mi allahını şaşarsın 😂
erkeğin r yapması saçma
Sen kimsin 10 saniyelik işin var
Tamam sensin sakin ol şampiyon akskdkdkflflgkg
Güreş mi yenileceğimide bilsem yapardım 😂
Dövüşüyor musun? Güreşiyor musun?
Sen sert görmemişsin 😅
Normal, fizige bak a”k
Güreşte dayak mı atılıyor? İlk defa duydum.
ne oldu sizin kapışma, iptal mi
R yaptı
Gel benle yap ama yemez
Gerek var mı bu tavra?
Seninle güreşirim kazanırsam kölem olursun
1 vuruşluk canın var
Vücudun iyi kız olmasan benle yapardın güreş
Güreş için ahım şahım vücudun yokki
Altıma alıyorum boğuyorum herkesi
Demekki dişli bi rakip çıkmamış
gel kapışalım
Sensin😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?