Kerem ampute takımında oynasın Berbat oynadı ayrıca Fenerbahçe genede skoru bulurdu pozisyon buldu atamadı kalecileri 8 tane top çıkardı onuda geçtim Ofsayt taktiğine takıldı
John duran ofsaytta yakalandı. Maçın hakkı berabelikti. Ama adamlar çok iyi her an gol atabilecek gibiydiler. Premier ligdede çok iyiler. Duran ve kerem vasat oynadı transfer şart.
Ofsayt bayrağı yakmışlardır kanka, VAR da destekleyince gol iptal olur, klasik futbol dramı 😅⚽ Kerem’in koşu zamanlaması yarım saniye öne kayınca çizgi onu yakalar.
Maça üzülme bu arada, sezon uzun; stres atmak için biraz kardiyo yap, interval koşu acayip iyi forma sokuyor 🏃♀️🔥