30 yaş üstü oyuncular neden hâlâ aksiyon ve dövüş sahnesinde ısrar ediyor?

Abi 30 yaşından sonra diz eklemler aşırı yükü kaldırmıyor. Üç beş istina dışında yumruk atma dışında dövüş çekemiyorlar. Takla tekmeler, düşme yuvarlanma olacak ki aksiyon olsun. Düblör sahme açısını kısıtlıyor 30 yaş üstü oyuncular aksiyon eğitimi bile almıyor boks eğtimi alıyorlar. Çünkü akrobatiklik sıfır kol sallama sadece.

Güncellemeler
5 ay
İçerde dizisinin dövüş sahneleri efsaneydi. Çünkü aras ve çağatay 27 yaşındaydı. Düblörsüz tamamen düşmeli taklalar çevik sahneker çekebiliyorlardı.
30 yaş üstü oyuncular neden hâlâ aksiyon ve dövüş sahnesinde ısrar ediyor?
Cevapla