

İkisi de benim, napayım her yerde bacak mı açayım anlamadım, esnek durmak ne demek Allah aşkına ya. Bu millet eleştirmeye mazeret mi arıyor yoksa haklılar mı anlamadım


İkisi de benim, napayım her yerde bacak mı açayım anlamadım, esnek durmak ne demek Allah aşkına ya. Bu millet eleştirmeye mazeret mi arıyor yoksa haklılar mı anlamadım
Valla yogadan anlamam 😂 fitness body yaptım çoğu dalla uğraştım bu yogaya hiç Bulaşmadım 😅acaba atletik olarak mı demek istemişler. Ama bence onu diyen ne dediğini bilmiyor 😂
Ben de atletik olarak mı diyorlar diye düşündüm ama aşırı kaslı da olmama ki ben esnek biriyim. Yoga yapıyorum nasıl aşırır kaslı olayım. Vücudum sportif gözükmüyordur belki de bilemedim
Kilolu olsanız yine anlarım da belki fizik olarak söylemek istemişlerdir ama onun içinde kilolu olmak gerek
Fiziğim de iyi bence😁😁
O zaman onlar anlamadıklarından boş yapmışlar 😂bak zaten fizik kötü felan demedim kötü olması için kilolu olmak lazım dedim siz kadınlar neden hemen olmayan şeyde savunma yapıyorsunuz 🤣🤣
Bugün yoga yaptım. Zor. Kaslarım titriyor uzun süre kalınca. Hoşuma da gidiyor bir yandan aaa bu, güçsüz güçlensin diyorum. Sol bileğim biraz ağrıyor kazadan kaynaklı. Yavaş güçleniyor. Bilgisizlikten söylüyorlar
Kesinlike bence de ama işte sinir de ediyorlar
Millet her zama bir. Şey bulmaya çalışır.. Gayet güzel görünüyorsun baya etkileyici baya.
Ayrıca esnek görünmek ne demek yani.. Öyle. Bir görüntü mü var saçmalık
Ya aşırı kasılı ya da kilolu olsam dediklerini anlayabilirim belki ama yani nasıl ensek durulur cidden bilmiyorum
Esnek duruş diye bişey yok zaten ya onlar muhtemelen Kıvrımlı olmayı esnek olmak sanıyor
Ama kıvrımlıyım da bence ya😅
Ya şimdi şöyle.. Evet hoş görünüyorsun ama öyle aşırı bir Kıvrım yok
Belki bu foto da belli olmamıştır
“Esnek durmak” nedir ya, naber uzaylı mıyız biz? 🤸♀️😂
Sen zaten fotoğraflarda da gayet atletik duruyorsun kanka, insanlar kas/eklem esnekliğiyle duruşu karıştırıyor. Esneksin diye sürekli bacak açıp köprü mü kuracaksın ortalıkta? Sen işini biliyorsun, bırak onlar konuşsun. Sen akışta kal, yogana bak. 🧘♀️💪
Cevap
12Cevap
Aslında yanlış söylemişler knk daha açıklayıcı olabilirlerdi hani bakınca çok zayıf görünüyorsun ya çok ilgin yok gibi o yüzden şaşırıyor onlarda 😅
Ama ağırlık antrenmanı yapmıyorum ki, yogiyim ben. Vücutçu fiziği bende ne arasın
Bizim millet boş konuşmasını çok sever neden takıldın ki bu kadar
Baya baya esneksin ama
Evet
Salla gitsin
Seni sen bil yeter
Odun gibi duruyorsun kilo al hatlarını ovalleştir
Tamam da burada eleştiri nerede
Mabadlarından uydurdukları bir terim gibi
Esnek durmak lafını ilk kez duydum.🤣🤣🤣
Ya ben de ben deeer, deli ettiler beni ya. Esnek durmak ne demek diyorum “ne bilim esnek durmak işte” diyorlar ve bunu bir kişi de değil birkaç kişi de yaşadım
Ayağını kafanın üzerine koyarak yürümen falan mı bekleniyor acaba 🤣🤣
Ne bilim ya, ben de acaba vücudum kötü duruyor da ondan mı böyle diyorlar dedim
Yok be yürümek gibi olsun vücudun * gibi :). AAA acaba taş gibi olduğun için mi esnek durmuyorsun diyorlar ;)
TAŞ yazdım yıldız koymuş
Çift ş ile yazmıştım sanırım taşla başlayıan başka bir şey sandı otomatik sansür 🤣🤣
Her kıza taş gibi demiyorsan teşekkür ederim😅
Yok ama hoşuma giderse farklı şeyler söyleyerek yürüyorum 🤣🤣
sana yürümüyor mu kimse :)
Hayır, bana da anca “esnek durmuyorsun” diyorlar
Ben yürüyeyim gel dm ye :D
Yok yok sağ ol😂
bak çok esneksin hemen kıvrak bir hamleyle benden kaçtın :D :D
hangi şehirdesin?
taş yerinde ağır galiba hiç cevap vermedi :D
Başkalarının düşüncelerini bu kadar umursama.
sen haklısın
güzelmiş
Çok takılma boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?