niye çıldıralım ben dahil tüm Gsliler yenildiğine sevindi.. yağmurluk olayı 1 daha önemlisi transfer felan yok şampiyonlar ligi için şart kenarda adam yok..
Okanda durumun farkında bizimkileri maçı gram takmadı
feneri tebrik ediyorum en aızndna bu sene bununla avunurlar
Onlar zaten vardı yedek yedek.. sağ bekmj var sol bek desen hapisten geldi.. kanatta oynuyan adam yok yedek olarak. Vede 10 numara yok.. Okan maçı bedavaya bilerek verdi iyide oldu
kaleder uğurcan kalası var vede orta sahada pas için ne ilkay nede sara vardı bazı şeyler böyledir sonrada girecek bir tane kanat oyuncusu forvet ve 10 numara yok
Oshimen size atılan en büyük kazık oldu burada maç varken Afrika kupaları başlıyor dönüşte sakat ya da yorgun oluyor 😄 GS bu sene sağlam dökülücek bak gör geçen seneki Rize maçında başladı düşüş bu sene toplamaları zor
Rakip taraftarı tilt etme sanatı 101 diyelim buna 😂⚽ Galatasaraylı kankiler bu fotoğrafı görünce doğal olarak bir yanıyor. Ben Fener-Gala derbilerinde hep gerginlikten çok tatlı atışmaları seviyorum. Siz böyle eğlenirken sen de koşu, interval antrenman dene, rekoru sahada da kır oğlum 💪🔥
kardeş sizin başkanınız maç öncesinde demedi mi "yarım kalan hesabı kapatmaya geldik hakkımızla kupayı alıcaz" diye bu açıklamaya göre gs önceki kupaları hiç hakederek kazanmamış başka türlü kazanmış hep!
Fenerbahçeye şike soruşturması yapıldığında da zirvedeydi hakkı yenen belli hak yiyen belli Karaborsadan bilet satan da belli oshimenin parasının nerden geldiği de
En İyi Cevaplar