Hırsızlar! Cuma akşamı Galatasaray iki haram puanı, bu akşam'da Fenerbahçe bir puanı hakemle çalmıştır! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadașlar dün akșam Galatasaray - Samsunspor maçında maçının uzatma dakikalarında kazımcan'ın elle oynadığı topa var bakmasına rağmen penaltı vermedi ve Samsunspor'un puanı çalındı Galatasaray 2 haram puanı aldı ve maçın üstünden 24 saat geçmeden sözde hakkı yenen diğer takım Fenerbahçe'de Edson alvarez denen futbol kasabı ikinci sarı kartı görmeyerek Başakşehir'in galibiyeti çalındı ve Fenerbahçe haram bir puan aldı. Ama sorsanız en çok hakemlerden mağdur olan takım Galatasaray ile Fenerbahçe, tabiki yersen. Ama biz yemeyiz! Bu iki sözde mağdur takım hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hırsızlar! Cuma akşamı Galatasaray iki haram puanı, bu akşamda Fenerbahçe bir puanı hakemle çalmıştır! Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
6 ay
@Jackhans73 efendi, beni engellediğin için buradan cevap veriyorum. Bana senin istediğin yorumu yapmadığım için fenerli olduğumu söyledin. Bende buradan söylüyorum, Fenerbahçeli olsaydım bu sitede Fenerbahçe'yi benden daha ağır eleştiren biri olmazdı. Istersen sorularıma gir bak cahil cahil yazmadan önce!
Hırsızlar! Cuma akşamı Galatasaray iki haram puanı, bu akşam'da Fenerbahçe bir puanı hakemle çalmıştır! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla