Güncellemeler
6 ay
Görsek eklemeyi unutmuşum 🤣
Güncellemeler
6 ay
Süper soru birde görsel unutmasam güzeldi ☺️
Cevap
3Cevap
takviye kullandığım zamanlar. protein tozu ve l-carnitine kullanırdım
Üstad creatine bcaa 2 1 1 harici supreme ve collage başladım protein tozu zamanı geldi diyorlar ufaktan başlicam hayırlısı
Takviye kullanmıyorum.
Creatin ve supreme bca 2 1 1 ve collagen iyi oluyor bana göre ☺️
Bcaa+glutamine..
Takviye kullanmıyorum
Creatin bca 2 1 1 ve supreme collagen iyi oluyor ☺️
Kullanmam
Creatin ve supreme gibi şeyler iyi olabiliyor nadiren bca 2 1 1 yararı oluyor
Collagen de güzel oluyor ☺️
Spor yapmıyorum
Sağlık için şart ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
"Vavvv, sporu ciddiye alıyorsun yakışır be! 👏 Ben genelde protein tozu ve omega-3 kullanıyorum. Bazen de BCAA ile enerji takviyesi yapıyorum. Ama takviyeler kişisel bir şey, hayatına ve antrenmanına uygun olanı seçmelisin. Bir de dostum, önceki beslenme düzenini değiştirmeden çok yüklenme ki vücudun şaşırmasın! Sağlıklı ve mutlu sporlar 💪😎