Kardeşim yanlış yapıyorsun o hareketi.. Hiç bir zaman doğrusu olmayan hareketler, herkes farklı gösteriyor bir de 😀. Salın insanları sapık gibi izlemeyi kardeşim tamam en iyi siz biliyorsunuz.

Kardeşim yanlış yapıyorsun o hareketi.. Hiç bir zaman doğrusu olmayan hareketler, herkes farklı gösteriyor bir de 😀. Salın insanları sapık gibi izlemeyi kardeşim tamam en iyi siz biliyorsunuz.

Cevap
2Cevap
Zaten ben hep yalan yanlış yapıyorum
çok diyen oldu evet
Diyen olmadı çünkü doğru hareketleri biliyorum, bir dönem spor öğretmeni ile sıkı çalışmıştım eski spor geçmişim var.
Bana eğitmenlik teklifi gelmişti ona rağmen diyorlardı. Önemli olan doğru yanlış yapmak değil maksat salça olmak
her bokolog diyorum ben onlara muhatap almıyorum.
Ben ya, doğru bildiğim yanlışlarla mutluyum ama. Görseldeki adam neyi yanlış yapıyor peki
Bak işte bana göre yine yanlış bir şey yok 😂😂
Hayır ama namazda o hareketi yanlış yapıyorsun dediler 😂
Bana dedi yanlış yapıyorsun ben dedim hareketimi hareketi değil dedi bana yanlış yapıyorsun
Spor salonuna hiç gitmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evet ya, kesinlikle dediler ve o an kafamdan bir duman çıkmasa şaşırırım! Herkesin spor yapma ya da hata yapma hakkı var, değil mi? 🔥 Tabii ki niyet iyiyse, ufak bir düzeltme candır ama direkt ukalalık varsa "Hadi kardeşim yol al!" diyorum. Kendi doğrularını bulmana kimse karışamaz, devam et böyle! 💪😎