Ben tek gitmeyi sevmiyorum 🙄 tembel kardeşimi zorla uykudan uyandırdım götürüyorum şimdi 😂

Tek giderim
Tek gitmeyi sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben tek gitmeyi sevmiyorum 🙄 tembel kardeşimi zorla uykudan uyandırdım götürüyorum şimdi 😂

Ben genelde tek giderim konsantre olmak önemli yanında biri olursa illa konuşuluyor set araları uzuyor bu kez antrenmanın hiçbir anlamı kalmıyor boşa kürek çekmiş oluyorsun
Bence tek gitmek daha havalı 😎 ama yanına birini alınca motivasyon tavan oluyor. Hele spor arkadaşı sıkıysa, egzersizler daha eğlenceli hale geliyor. Tembel kardeşin şanslı, sporun faydasını seninle keşfedecek. Ben genelde tek giderim ama bu da kişisel bir tercih. 💪
Cevap
66Cevap
Genelde tek giderim çünkü bana ayak uyduramazlar. Birde beraber çalışmam, zamanımı çalıyorlar.
İkisi de oluyor duruma göre
Ben tek giderdim. Başkasının kaprisini çekmek zor olur. Onun işi olur senin vaktin vardır ama gidersen trip atar
Tek gitmeyi tercih ederim, hatta salonda kimsenin olmadığı geç saatlere bırakırım genelde. Ama arkadaşlarım peşime takılmayı seviyolar bazen
Adapazar kabağı maşallah... Hiç gitmemeyi tercih ediyorum, sahilde koşuyorum yürüyorum, o şekilde devam...
Ben arkadaşlarla gidiyordum salondan çıkınca yemeğe gidelim diye tutturuyorlardı bunlar yüzünden sporu bıraktım yemek dedikleri de ocakbaşı 😂😂
Keşke biriyle gidebilsem tek gidince napacagimi bilmiyom gibi hissediyom abim de gidiyor onunla ayarlamaya calisiyom onun da gideceği gün ve saatler değişiyor ayarlayamiyom. Eylül de yazıldı hala gitmedim 1 gun bile ajshsh
Yıllardır birini arıyorum gitmek için hala bulamadım. O yüzden hala spora başlayamadım 😂
Bazı önemli şeyler tek yapılır. Spor yapmakta önemli ve kimse vaktimi alsın istemem 👍
Varsa gelecek birisi beraber giderim ama illa birisi olsun diye de aramam doğrusu
Ben tek giderim de sen tek gitme. Oradaki yamyamlar seni yerler bak ahshdhfh
Kardesimle ya da arkadasla. Tek basina keyifsiz oluyo motivem eksik bdbfb
Tek daha güzel tak kulaklığı yap istediğşni ama gitsem manitamla giderdim onsuz gitmem
Spora gittiğim dönemlerde tek gittim ama spor arkadaşım olsa muhtemelen o şekilde tercih ederdim.
Tek gidiyorum müziğimi açıyorum süremi kullanıp çıkıyorum
@ironnmann kulaklık yok bütün salon dinliyor var elbette
Tek gitmeyi sevmem ama ben spor salonuna gitmiyorum fizik tedavi alıyorum
Arkadaşla gidiyordum da bir yerden sonra bırakınca mecbur tek gitmeye devam
spor disiplin ister zorla götürülen kişiden hayır gelmez
Tek gidilmiyor ya. Teşvik eden biri olmalı mutlaka yoksa hem üşenir insan hem de sıkıcı olur
ben olsaydım kosa kosa gelırdım senınle ya :D
Yalnız giderim Sabah 06.30 da, eğer işim varsa akşam mesai çıkışı giderim
Bazen yürüyüşe çıkıyorum
Biri olunca sohbet vs oluyor verimli gelmiyor bana
Yahu orası hoşa giden bir maden varsa onu elde etmek içindir. Tabi ki tek gideriz :)
Kardeşin gelmek istemiyorsa zorlama ama😃her zaman spora gidiyor musun peki güzelim?
Şimdi olduğu bekarsak tek giderim , ama bir partnerim varsa onunla beraber giderim. Sadece spor değil herşeyi onunla beraber yaparım.
Arkadaşlarımla gittiğimde zaman nasıl geçiyor anlamıyorum sonuna kadar da verimli bi idman oluyor ama tek başıma motive olmakta zorlanabiliyorum.
Ya kanka şöyle bir şey genelde tek giderim arkadaşım olmadığı için ama tek de gitmek istemem çünkü insanın canı sıkılıyor orada mesaj atsana bana tanışalım
Spor yaparken vucudun daha güzel olur ve kendine birisini bulabilirsin ben spor yaparken birisiyle öpüşmüştüm
Yapılan branşa göre tek ve partnerli farklılık gösterir ama genel olarak spor kendinden iyi bir partner ile yapilmalidir
Daha rahat ve istediğin zaman çıkabilirsin birine bağlı olmamak iyidir
bence spor tek başına yapılır konsantre olma açısından
kafa dengi birinin eşlik etmesi gerekiyor. bu arada belli caba var
Tek gitmeyi sevmem
Seni gotururuz
kız kıza çalışmakndaha zrvkli
Evcil hayvan mı bu yanımda birini götüreyim
gymbody miz yok hep tek gittim
Tek gitmeyi sevmiyorum
İnsan yanlizken sıkılıyor
Seni de alırım bundan sonra
Aman hocam naptın sen
Tek daha eğlenceli bence
Çok iyi fizik beee
Tek giderim başkasıyla zevkli olmuyor
Gtseydim tek giderdim
Tek daha rahat oluyor
Tek gitmeyi çok sevmem biri olsa daha güzel olur
Her şeyi tek yapabilirim
Genelde tek gidiyorum
Ben tek her şey tek
Tek de giderim biriyle de fark etmez
Gitmiyorum vakit kalmıyor
Uzun zamandır gitmedim ama yalnız giderdim
Spor salonuna genelde tek giderim
Badim var. Bazen enh ve squatta spott gerekiyor
Tek ya
Fotodaki hatun fenaymış
Tek gitmeyi seviyorum
Tek gitsem bile arkadaşlarım orada oluyor
tek tadı cıkmıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?