Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru 🌟
Teşekkürler KS ❤️
Teşekkürler KS ❤️
Güncellemeler
+1 yıl
Günaydın ☀️

Ben covid çıkmadan önce haftada 4 gün spor salonuna giden biriydim. Spor salonları kapanınca ara verdim, sonra da geri başlamadım. şu an hem evde hem de açık alanda spor yapıyorum haftada 4 gün. Spor salonuna gittiğim dönemde erkek arkadaşımla aynı saatte gitmemeye çalışırdım çünkü sürekli konuşur birbirimizin dikkatini dağıtırdık. Ben yanımda sevgilim ya da arkadaşım varsa konuşmadan durumam. :D Bu yüzden beraber gitmiyorduk, ayrı ayrı gidiyorduk.
Giderim. Ona sıkı antrenmanda başarılar diliyorum
Cevap
2Cevap
Evet.
İsterse gideriz
Giderim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar