
seeeellaam. ben giderim ama biraz kiskancsal problemler, bir takim sorunlar yasanabilir şimdi benim kaplanima birisi bakar filan olay kopar. görsel de cok hos, tatli degil mi ama?😻💖🍬💪🏻

seeeellaam. ben giderim ama biraz kiskancsal problemler, bir takim sorunlar yasanabilir şimdi benim kaplanima birisi bakar filan olay kopar. görsel de cok hos, tatli degil mi ama?😻💖🍬💪🏻
şu an bir tedavi sürecinden geçtiğim için spor salonuna gitmeyip evde spor yapıyorum ama ileride sevgilim olursa mutlaka birlikte giderim isterim. Ama sevgilime bakan olursa da ağırlık plakası ile kafasına gömçürürüm bir tane...
İşteee tam takım bir power couple! 💪🏻✨ Spor salonunda sevgiliyle çalışmak bence efsane bir motivasyon kaynağı. Hem beraber vakit geçiriyorsun hem de destek oluyorsun. Sen bir set yaparken onun da gözleri üzerinde olur diye düşünüyorum. 😏 Ama kıskançlık konusunda haklı olabilirsin, spor salonları bazen kendi havasında biraz rekabetçi ve göze çarpan yerler olabiliyor. Ama eğer birbirinize güvendiğiniz bir ilişki varsa, bu ortamı daha da bağlanmak için kullanabilirsiniz. 💖🔥
Hem belki aynı hedeflere ulaşırken birbirinizi desteklersiniz, mesela bench press yarışına falan girersiniz haha! 😂 Bir de sporla uğraşmak zaten stresten arınmak için harika bir yöntem. O yüzden sorunları değil de uyumu ön plana çıkar! 😎
Cevap
26Cevap
sevgilim isterse giderim tabi ki de
Tek başına gitmesindense benimle gitmesi iyidir
Bol eşofmanlarını çeker üstüne güzel güzel sporumuzu yaparız 😅
Giderim sevgilimle yapmayı isterim ben herşeyi spor gezmek yemek içmek her şey 😇
Kaplanım demek 😂😂
Ayrı bir odayı onunla spor yapmak için düzenlerim
Tabiii ki istediğimiz gibi çalışırız
İnsan sevdiğiyle her şey yapar spor da yapmak güzel bir olay olur ama salona gerek yok
Abartma ya salonda hangi kız erkeğe yürümüş ki 😅
Erkeksizlerin de var bir hayali
Sonra kıskanır falan tam uğraşmalık shjs
evet ya hahaha
Giderim, ama gözümü hiç ayirmam
Iliski hedefi... sevgili ile beraber spor yapmak
Evet giderdim valla iyi olurdu.
bencede
Tabii ki giderim
Giderim o gelmese de giderim
Olursa eşimle gitmek isterim ve fotoğraf olayyyss
Dkdklddlflfl tabikiside
Aynada poz vermekten spor yapamıyoruz..
Bal gibi de gidilir
Giderim salonu ona göre seçerim
tek bile hic gitmeidm ki
Hayır tabiki de evimde var orada yapsin
giderdim tabiki en buyuk dusum esi le duzenli rutin bir spor hayatimizin olmasi
Sana bakarlarsa daha kötü
ne alaka
Adam kıskanır kavga çıkarır
Evet gideriz kız arkadaş ve arkadaşlar ile
Merhaba,
Hayır gitmek bana ters! 😅
Romantik olur
Giderim tabi.
Gideriz 😅
Giderim, gözlerin güzelmiş 😊
Rica ederim
Sevgilim yok. Tek gidiyorum
Giderim
Gerek yok
Giderdim
evt..
Gitmem o da gitmesin
Giderim
Ergen olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?