Beşiktaş Fenerbahçe derbisi 2-3 bitti. Maç sonucunu nasıl buldunuz?

Beşiktaş 2- 0 önde başlarken, ilk kırmızı kartı Orkun'un yemesi Teknik Direktörler Sergen Yalçın'ı kızdırdı. 2 kırmızı kartla oyuna devam edildi.

2-0 dan 2-3 'e getiren Fenerbahçe derbiyi yıllar sonra kazandı. 💛💙

💛💙
💛💙

Beşiktaş Fenerbahçe derbisi 2-3 bitti. Maç sonucunu nasıl buldunuz?

#brave

Güncellemeler
7 ay
🙏🏻🙏🏻
Beşiktaş Fenerbahçe derbisi 2-3 bitti. Maç sonucunu nasıl buldunuz?
Cevapla