Teşekkür ederim @livaneli
Beşiktaş-Fenerbahçe derbisi nasıl sonuçlanır?
Teşekkür ederim @livaneli


Beşiktaş'ın eksikleriyle nasıl başedebileceği ile alakalı. Valerian Ismael yine üçlü savunma ile çıkacaktır. Buradaki soru şu. Rosier denen deyyus bile bile kart cezalısı, Montero yok yani muhtemelen üçlüyü Necip-Serdar-Welinton ile yapacak. Hangisini ortaya koyacağı (Ki ben olsam Necip'i koyarım), hangisini sağa çekeceği ve Umut Meraş'tan stoper çıkarıp çıkarmayacağına göre belli olacak iş.
Atiba geçen maç takımı ipten aldıktan sonra kesilecek mi, kesilmeyecekse Souza'yı stopere çekip Can-Atiba çıkıp, Souza'nın ileri geri oynamasını sağlayabilir mi vesaire.
Daha da önemlisi Beşiktaş'ın sağ kanadında kim oynayacak. Tevatürler doğru çıkar da orada Kenan Karaman denen yetenek fukarası oynarsa Fenerbahçe'ye hayırlı olsun maç.
Şaka gibi ama Kenan ilk 10 dakika arkaya adam kaçırmaları hariç gayet kotardı orayı.
Aynen öyle Batshuayi yaptı yapacağını
bu yıl resmen tiyatro izledik hala izliyoruz o acıdan zevkli maç olsun sonuçta bizim için artık maçtan zevk almaktan başka bir anlamı yok turk liginin harcanan paraya yazık
Kesinlikle öyle Trabzonspor'a çok yardım edildi
Berabere kalırlar
Berabere gibi
Cevap
50Cevap
Fenerbahçem açıldı önümüze gelene çakıyoruz kartal da alsın nasibini İsmail Kartal dan 😂😂💙💛💙💛💙 İsmail kazanır desem hangi İsmail. Kartal kazanır desem hangi kartal. 😂😂😂😂
Dikkat edin çakılmayın 😂
Sezgilerim kuvvetlidir diye biliyorum :)
Birkaç gündür de Beşiktaş alıcak diye rahat rahat söylüyorum ve alacaktır
Özellikle maçın başlama saatini bekliyorum 😂
Adam yaaaaaaa
Eyvallah kardeşim
Fenerbahçe daha formda ama bu serinin biteceği zaman bu gün olacak gibi duruyor.
Sonra haftalara bakarsak Fenerbahçe favori tabi ki ama son 3 4 mactir bir iddiamiz olmadigi halde stadi full dolduran, bu macta da kapali gise yapan bu tarafrara sezonu mutlu bir şekilde kapattırıp savaşıp kazanacak inşallah Beşiktaşım.
Adam yaaaa
beşiktaşkk kartal kazanıcak Allahın izniyle kara kartall
Ağzına sağlık
🖤🤍Beşiktaş kazanacak tabiki de🤍🖤
🦅🦅KARA KARTAL KAZANACAK🦅🦅
Hay maşallah
Fenerliyim ama küfre gerek yok adı üstünde oyun dostluk kazansın küfre şiddete gerek yok bjk kazansa ne olur fener kazansa nolur
Haklısın kardeşim insan olmanın önemi büyük
Bu sene trabzon şampiyon bana giren çıkan ne hiç futbolcular milyon euro biz asgari banane
Adam akıllı mac olsunda kimin yendigi ilgilendirmiyor fenerliyim zevk alabilcegim bi. mac olsun gözlerim kanamaasin yeter.
Aynen öyle kavga olmasın
Beşiktaş tabi ki kazanacak çünkü Fener için bir değişim ssüreci söz konusu takımın moral yerlerde
İnşallah ağzın bal yesin
Selam,
Gönlümüz Beşiktaş'ımızdan yana. Maç sonucu 2-1 olarak biter ve Beşiktaş alır diyorum.
Tam 2-1 olacaktı Batshuayi yaktı
Gönlüm Beşiktaş'ımdan yana ama içimden kazanacak gibi gelmiyor...
Açıkçası işimiz zor ama zor zamanlarda çok yendik Fenerbahçeyi
Lig bitti düşen belli her şey belli bir değeri yok maçın
Sonuçta avantaj itibar unutma
Gsliyim ama Beşiktaş kazansın gıcık oluyorum bazı fener taraftarına ve bazı futbolcularına
Her zaman olduğu gibi
Kadıköyü de severim Beşiktaş'ı da hangisini tutsam acaba 🙄
Tabii ki de Beşiktaş
O zaman sen feneri tut ve ağla
Dün takımı parka çok güzel uğurladık hee jkye de ayrı bir sövgüler söyledik 😈

Fenerle kimse başa çıkamaz!
Zamanında 4-3 kaleci olmadan
Beşiktaş'ım alacak, söke söke.
Yürü be dişi kartal 😍
Fenerbahçe 5 yıldızlı formayla çıksın kahkaha atmak istiyorum tekrar
hahahahha bence Beraberlik :D
Fenerbahçe bu gazla yenecek gibi duruyor ismail kartalla iyi bir hava yakaladılar
Fenerbahçe taraftarıyım, normal olarak takımı destekliyorum.
Görünüm ve avantaj Fener Bahçeden yana gibi. aksi bir durum olmazsa hakem faktörü etkilemez ise.
Fener kazanır diye bjk kazanır iddaa oynamışım bakmadan
Fenerbahçenin rahat kazanacağını düşünüyorum 1-2 ya da 2-3 gibi
Kartal gibiyiz göklerde BEŞİKTAŞ kazanıcak İnşallah
Var Bir hayalimiz diyorsun 😎
aslında gs liyim ama fb kazanır gibi bilemiyorum ikisi de güzel takım en iyi olan kazansın
Yeter ki istenmeyen olaylar olmasın
Kazanacak olan belli yaa 🦅🦅
Tartışmanın gereği yok diyorsun
Aynen öyle
Adam yaaa
Fener yener şu anda ki kolej havasını korursa Fener önümüzdeki sezon 6. Yıldız İçin savaşabilir
Defansımız çökük durumda ne yazık ki yarı kadro sakat durumda
yine de kalbim seni umutlarımda Fenerbahçe’le
-𝔗𝔥ə𝔜𝔞𝔯𝔤ı𝔐𝔞𝔠𝔥𝔦𝔫𝔢-
😂😂
Beşiktaş bırakmaz maçı
Adam yaaaaaaa
kalbim her zaman Fenerbahçe'den yana. <3
Akşam üzülme olur mu
erken konuşuyorsun... belki de aynısı senin için geçerli olur. :D
Berabere bitti
Fener alsın artık ya 😥
Üzülme yav dostluk olsun kavga olmasın
Hakem neyi nasıl münasip görürse öyle sonuçlanır
Oda doğru
BEŞİKTAŞ 3 - 1 FENERBAHÇE
Adam yaaaaa
😂😂
😂😂😂
Fb cok formda kazanir
@genco3405 kumar haram boş ver
Beşiktaş kazanır 100'de 100 :)
Nasıl kesin diyorsun ki
Vodafone arena da mı oynacak
Evet
Beşiktaş alsın manitam sevinsin😄
Kara Kartal alır herturlu
İşimiz zor ama hayırlısı Fenerbahçe'ye ters geliyoruz
son zamanlarda futbol takip etmiyorum
İçimden fener kazanacak gibi giliyor
Galatasaraylı olduğum için ilgimi çekmiyor
Gönlüm Fenerbahçemden yana💛💙
Fenerim içinden geçer bjk'nin 😎
Beşiktaş fenerin içinden geçer diyorum
Beşiktaş kazansın:)
Dişi kartalım diyorsun
Hayır cimbomluyum:)))
Berabere bitti
Beşiktaşkkkkk
Adam ya
BEŞİKTAŞ 🖤🤍🖤🤍
Kadının hası
Fenerim alir
Göreceğiz
Yalnız küçük takımla Fenerbahçe oynarsa derbi olmuyor...
5 oyuncusu eksik takımla yaptınız boşa sevinme ya tinercileri
Bjk kazanır.
İnşallah
Fenerbahçe oleey
Alır diyorsun
besiktas kazanir umarimm
Adam yaaaaaaa
:)
Futbol takip etmiyorum
Bjkk
İşimiz zor ama umut var
Gece muhafızı ne mk bekçi misin sen clfşdlkfkd
Ne bileyim MK aklıma geldi 😂
Fenerbahçe💛💙
1 1 biter bence 🤔
Sonuç 2-1 diye tahmin ediyorum
Fenerbahçe 3-1 alır
Kim kazanırsa bra güçlü olan alsınn
Bence Fenerbahçe alır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?