Evet arkadașlar Fenerbahçe - Gaziantep'i deplasmanda farklı yenerek zirve takibini sürdürdü. Fenerbahçe'yi ve maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Fenerbahçe - Gaziantep'i deplasmanda farklı yenerek zirve takibini sürdürdü. Fenerbahçe'yi ve maçı nasıl buldunuz?

Yine hakem skandalı ve yine çifte standart!
Fenerbahçeli oyuncular, oyunun akışında ikili mücadeleye girse sarı kart yiyor; Fenerbahçeli futbolcuların ayağı kırılsa bile rakibine kırmızı göstermiyorlar! AMA...
gs. li oyuncular sahada resmen adam dövüyor fakat hakem ''topa mücadele devam'' işareti yaparak oyunu devam ettirirken; Osimen ş3r3fsizi sahada adam döverken rakibi sırf elini kaldırdı diye ''vurulmuş taklidi'' yapan gs. liye bakıp rakibe kırmızı veriyorlar!
Suçlu hakemler değil; hakemlere böyle yapmasını emreden o gizli güçlerde!!!
Maça gelince; Todesco'ya güvenmiyorum ve eski başkanın bilinçli olarak klübe zarar vermek için eski birlik-beraberliği son anda dağıtarak gs'ye hizmet için son bir hamle yaptığı görüşündeyim! Lakin Todesco'lu Fenerbahçe ilk 30-35 dakika top oynayıp, sonra mahalle takımı hüviyetine bürünürken, bugün ilk defa maçı (neredeyse) 90 dakikaya yaymayı başardılar! Umarım devamı gelir ama takımdaki bu ilerleme çok yavaş ceyeran ediyor ve haftaya derbide tökezlerse hiç şaşırmam!
Not: Ligi dizayn eden o gizli güç, haftaya her 2 derbiyi de berabere bitirmeye çalışacağına inanıyorum!
Maçı izlemedim ama Gaziantep'in iyi giden bir formu vardı fakat bu maça kadar sürdürdüğü iyi gidişatı kaybedecek olsa bile sahaya yansıtarak en azından zorlayabilirlerdi.
Cevap
2Cevap
İzlemedim ama helal olsun inşallah böyle randıman alır.
Site o yüzden mi sessizdi yine 😂
Güzel maçtı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?