Gaziantep 1 - Fenerbahçe 3... Sarı lacivertliler deplasmanda kazanarak az'da olsa umudunu sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar maçı nasıl buldunuz?

Gaziantep 1 - Fenerbahçe 3... Sarı lacivertliler deplasmanda kazanarak azda olsa umudunu sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?
Gaziantep 1 - Fenerbahçe 3... Sarı lacivertliler deplasmanda kazanarak az'da olsa umudunu sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla