Sevgilimle biraz kusuluyum bugun, dun aksam trip attim.. sizce dogru mu yaptimm? biraz soguk mu davranmam gerekir?

Kendisi mac varken ben sana yazmam diyor, bende yinede bir iki mesaj isterim sonucta butun gun konusama sonra bide mac var diye konusma oyle olur mu yaa.. birazcik soguk davrandim diye hemen anladi bi sorun var diye sonrada kendi diyor yazmami bekleme haa mac izlerken.. bende fazla yazmadim sinir oldum.. bir iki kendisi ters mesaj atti en son soguk yaptim tamam anladim dedim oda tamam dedi bende begeni attim kapattim telefonu iyi geceler felan yazmadim.. sonra kusmuyuz diye sormus sonrada uyudun mu diye yazmis bende gece uyandim evet yazdim,, sabahta kalkarken yazmadim onun yazmasini bekledim o kenditipis tipis yazdi..

sizce neyapmam gerek ya

Sevgilimle biraz kusuluyum bugun, dun aksam trip attim.. sizce dogru mu yaptimm? biraz soguk mu davranmam gerekir?
Cevapla