Kendisi mac varken ben sana yazmam diyor, bende yinede bir iki mesaj isterim sonucta butun gun konusama sonra bide mac var diye konusma oyle olur mu yaa.. birazcik soguk davrandim diye hemen anladi bi sorun var diye sonrada kendi diyor yazmami bekleme haa mac izlerken.. bende fazla yazmadim sinir oldum.. bir iki kendisi ters mesaj atti en son soguk yaptim tamam anladim dedim oda tamam dedi bende begeni attim kapattim telefonu iyi geceler felan yazmadim.. sonra kusmuyuz diye sormus sonrada uyudun mu diye yazmis bende gece uyandim evet yazdim,, sabahta kalkarken yazmadim onun yazmasini bekledim o kenditipis tipis yazdi..
sizce neyapmam gerek ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer