Sevgilim bu ay biraz sıkışığım dedi görüşelim desem ayıp olur mu?

Bu ay çok harcama yaptı sıkışığım 2 ay dedi ama dün arkadaşlarıyla yemeğe gitmiş gayet de para harcıyor arkadaşları ısmarladıysa bilmiyorum bu gün pazar izinli ben görüşelim diyecektim ama parası yok diye demedim oda bir şey söylemedi acaba benimle mi görüşmek istemiyor yanlış mı anlıyorum

Güncellemeler
1 yıl
Ben diyorum sadece seni görsem yeter diye birbirimizi görsek yeter diyorum para harcamaya gerek yok diyorum parkta oturalım diyorum ben bir şey alınca yapınca ya da yanına gidince rahatsıs oluyor kendini eksik hissediyormuş ben napayım ya bu durumda beni hiç görmemesinden daha mı iyi arkadaşlarını göreceğine beni görmeyede gelebilir evlerimiz uzak ama 2 saat var arada
Sevgilim bu ay biraz sıkışığım dedi görüşelim desem ayıp olur mu?
Cevapla