Bilek güreşinde kıza yenildim ve bunu erkekliğime yediremiyorum gurur meselesi yapmalı mıyım?

Çok zayıf ve cılız yapıda bir erkeğim bu arada kızsa normal standartlarda?

Güncellemeler
8 ay
Kendime yediremiyorum acaba sizce abartıyor muyum?
Bilek güreşinde kıza yenildim ve bunu erkekliğime yediremiyorum gurur meselesi yapmalı mıyım?
Cevapla