Bir kıza bilek güreşinde yenildim ve erkekliğimden utanıyorum. Böyle hissetmem normal mi?

Kız normal sıradan bir insan atlet sporcu falan değil... Kendimi kötü hissetmem normal mi?

Güncellemeler
11 ay
Açık sözlü olabilirsiniz?
Güncellemeler
11 ay
Kendimi kötü hissetmem normal mi?
Bir kıza bilek güreşinde yenildim ve erkekliğimden utanıyorum. Böyle hissetmem normal mi?
Cevapla