
Yapanları var diye bizim de yapmamız gerekmez her takımın içerisinde bu mikroplar mevcuttur. Oysaki bunun doğrusu ismine rengine bakmaksızın desteklemeKdir çünkü bu sadece o takımın taraftarlarını değil tüm ülkenin futbolseverlerini ilgilendiren bir şeydir ve bundan rahatsızlık duyan kitle ile sağlıklı bir şekilde futbol konuşulmaz, kendileri ciddiye alınamaz, insan ve türk yerine hiç konulamaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle ezeli rekabet Avrupa’da bir kenara bırakılmalı dostum! Avrupa'da başarı hepimizin gururu demek 💪. Bir Türk takımı Avrupa’da savaşıyorsa, o formanın renginden bağımsız desteklemek gerekir bence. Çünkü ülke puanı, prestiji ve futbolumuzun gelişimi için önemli. Taraftarlık elbette önemli ama bazen ortak bir hedef uğruna birleşmeyi bilmek lazım. Rakipken ayrı, Avrupa’da beraber. Net 💥⚽!