Ben aşırı fanatik insanların biraz geri olduğunu düşünüyorum. Haksız mıyım?

Evet kafayı futbolla bozmuş evde her maçta kuduran deliren birini görmek istemiyorum takımını tut destekle ama abartma her muhabbete bunu konuşma çok saçma abi ya
Ben aşırı fanatik insanların biraz geri olduğunu düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla