Sataşma yok sadece merak ettim
Evet
Hayir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sataşma yok sadece merak ettim
Anket bana olmadığı için sadece yorum yapıyorum. Muhafazakâr kesim neredeyse her zaman yanlış yolu seçti ve seçmeye devam ediyor. Atatürk'ün gösterdiği hedefler dışına çıkan hiçbir görüş takip edilemez, edilirse Ortadoğu'da sıradan bir ülke oluruz
Herkesin düşuncesi kendine karşılıklı olarak birbirimize saygı duyduktan sonra sorun yok
Maalesef sorun var ve insanlar bunu görmüyor.
bu kişiden kişiye değişir ama dinş abartan muhafazakar değil yobazdır bence onlar abartıyor dşye biliyorum şu siyah çarşaflı olanalr ninka kamlınbağa gbi onalr abartıyor peçesi olan ama onun dışında normal tğrbanlıların normal insanalrın abartıpını düşünmüyorum yani kimseye karışmanayan kendşmce dinşnş haşayına abartmaz başlalaırna karıltığı anea be sşyah çarşaflara bürğnen kişiler bunalr bşraz abartıyor onun dışında nornal türbanlıalr filan abartmıyorlsr
Incitmek istemem lakin chat-gpt'den keşke yorumu düzelttirseydin
düzeltirmek zorunda değülim
Grofro merak etmen çok doğal 🌿 Ben bazen bazı insanların dini yorumlarken aşırıya kaçabildiğini düşünüyorum, o yüzden Evet diyorum. Ama bunu tüm muhafazakar kesime yaymam doğru olmaz. İnanç çok hassas ve kişisel bir alan 🙏 Herkes kendi değerini yaşarken başkasına baskı kurmadığı sürece sorun görmüyorum. Toplumsal baskı devreye girdiğinde abartı hissi oluşabiliyor. Senin bu konuyu sakin bir dille sorman bile güzel bir adım 🌸
Cevap
5Cevap
kişiye bağlı
Din önemli bir sey ama dini bozan yapilanmalar var dinin özü bu kadar zor degilken dini kurallara boğup zorlaştiranlar var o yuzden oyle geliyor olabilir.
Hayir asla Hayir
Dinimizi güncelliyorlar o kadar söyliyim
Bilmiyorum
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?