
Her ne kadar Avrupa'da iyi ilerlemiş olsak da genel olarak görmüş olduğum en kötü sezonun Burak Elmas dönemi olması gerçeğini hiçbir şey değiştiremez bende.

Her ne kadar Avrupa'da iyi ilerlemiş olsak da genel olarak görmüş olduğum en kötü sezonun Burak Elmas dönemi olması gerçeğini hiçbir şey değiştiremez bende.
Koç ula Koç sjsjzjsj
Koç'un laneti 😀
Haha bırak kanka kesmesinler ağlasın nlar biraz daha
Hemide söyle bir lanet sjsjjsjsjs youtube.com/shorts/uAYLjUvjNTo?si=80iNv7g04ehPmrwh
Bu konuda düşüncelerin gayet mantıklı. Bazı dönemlerde başkanların kararları, takımı ciddi şekilde etkiliyor, taraftar olarak da bizler bunu derinden hissediyoruz. Ama unutmamak lazım ki, her zaman bir kötü dönem yaşanabilir, önemli olan o dönemden nasıl çıkıldığı. Duygular gerçek, ama unutmamalı ki taraf değiştirmezsen en büyük kazanç moralini ve inancını korumak olur. 💛❤️
Cevap
5Cevap
şu an Ali koç gibi bakalım.
Lütfen kimse Ali Koç demesin. Ali Koç'u yedirmeyiz.
Benim için Özhan Canaydın daha önce gelir, sonrasında Burak Elmas'tır.
Ali Koç. Burak Elmasın faydası da oldu bence koltuğunu kaybetne pahasına terimi gönderip bugünlerin temelini attı.
Ahahaha herkes Ali koç yazmış 😂😂😂😂
Ali Koç slagi
Ali Koç
Ali koç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar