Sizce bu sene en çok hakem hatalarindan faydalanan takım hangisidir? Şampiyonluk potasinda olanlardan
Beşiktaş
Galatasaray
Fenerbahçe
Başakşehir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Anadolu taraftarları bile renkliler kadar isyan etmiyor tuhaf gerçekten :)
Resmin tamamı yerine bir bölümüne bakmak doğru değil. Hakem hataları düzeltilse Beşiktaş in puanları düşer ama renkli kardeşlerin şampiyonluk sayıları düşer. Geçmişte fazladır ama bu sene de sütten çıkmış ak kaşık değiller. Yakından uzağa bakalım gerçeklere
Beşiktaş osmanlı
1 golün ofsayt diye verilmedi
1 net penaltın verilmedi ( Tolgay )
Babel formadan çekildi sarı yok
Numan 8. dakikadan sarısı olduğu halde ceza sahasında kendini bıraktı ikinci sarı yok
Fb Adana
Fenerin attığı ilk gol Ofsayt Penaltıdan önce de Adanaspor'lu oyuncuya faul var o zaman çok iyi Serkan Çınar ama maç 2-2 bitince kötü Serkan Çınar..
Konya Gs
Carole voleybol penaltı yok
Ali itirazdan kırmızı yedi ama sert dalan itiraz eden de jonga yok
16. Hafta Beşiktaş antep maçında becke yapılan penaltı verilmedi. Gs alanya maçında bruma kasıtlı olarak dirsekle vuruyor kart yok. Trabzon maçında alper dirsek atıyor sarı bile yok mehmet topal sarısı varken arkadan faul yapıyor kart yok
Super kupadaki ofsayttan atılan golü, verilmeyen penaltıyı, antalya maçında etonun golünü faul diye iptal edip 3 puanı gs ye veren , ts maçında brumaya, başakşehir maçında muslera ve de jong verilmeyen kırmızıyı , fb derbisinde son adam serdara verilmeyen kırmızıyı sabrının penaltısını, adana maçında son adamı indiren semihe verilmeyen kirmiziyi
Alanya maçında emenikenin dirseğini, konya maçında skrtelin eliyle müdahalesini konyanın ceza sahasında indirilen oyuncusunu , karabük maçında topalın bırakmasına verilen penaltıyı
Adanada atınç dokunmadan penalti verdi, kayseride elle dokunan adama penaltı verilmedi
Hakem hataları olmasa Gs bu sene 3 değil 13. sıradaydı şu an. Misal ilk Karabük maçı. Karabük un daha maçın başında verilmeyen ve sonrasında çıkacak kırmızı es geçildi, uzatmaların uzatmasında Gs gol atsın diye beklenildi. Bu hafta ki maça ağlayanlar birde buraya baksın. Konya maçında bir itiraza küfür eden oyuncuya kırmızı çıkaranlar sabri, melo gibi ahlaksız hakemin üstüne yürüyemeyen sözde futbolculara neden ses çıkarmıyordu...
Bu sene hakem hatalari olmasaydi Gs şu anda 2. Ciydi.
Etoo elle gol atar. Marcelo Erene tekme atar kirmkzi görmez. Yasine penalti yapılır verilmez.
Lehine verilenlere bak. Karşı takımın yok yere 10 kişi kalması falan. Bunların 10 katını aldınız. Git bak bakalım ilk olarak 1. hafta Karabük maçına. Bu maçı izle sonra ikinci maça geçicem. Verilmeyen penalyı ve kırmızı çıkması gerekiyordu. Uzatmaların uzatmalarda atılan gol. İşte bu gs liler şu berbat oyuna bakmak yerine hep ağlıyor. k*rt gibisiniz, hep ağlaksınız. Birde eren diye k*rdistan bayrağı sallamak isteyn eren vardı ondan bahsediyorsun. :D bu erene neden bir yaptırım olmadı ;)
Bu sene büyük takimlardan en çok hakki yenen Galatasaray dir
Neden Kayseri macinda verilmeyen penaltıyi, Etonun elle attığı golleri gormiyorsunuz.
Daha takımın bile belli değil
Ben daha ilk haftadayım. 17 hafta daha gelicem de sen daha ilk Karabük maçından başlayamıyorsunuz hatakara bakmayı ;) ayrıca arifler, melolar, buraklar bunlar Akhisar belediye nin futbolcuları değildi. Bugune kadsr kimin gö. tu kollanmış yıllardır görmek istersen. Hak hukuka girmek istiyorsun. Ligde 18 takım var neden 3 büyük? Gel Karabük un yenen haklarından başlayalım. Misal ilk hafta Gs maçımda hakem nasıl katletmiş
Ayrıca senin saydığın hatalar bir maçta Konya ya yapılan hatalardan daha az ;) de jong tan, carole dan, haksız yere atılan oyuncudan galan konuşabiliriz
Daha Tuzla yı bile yenemeyen bir takımdan hesap soracakken yine hakemleri bahane ediyorsunuz :D çok ağlaksınız.
Sen daha hangi takimli olduğunu bile soylemiyorsun😀Utanma takimindan söz dalga geçmicam hadi😀
Tuzlalıyım nasıl kertttiik sizi :D oldu mu
Fenerbahcee...
Su tupcu gitse artik federasyondan..
Cevap
4Cevap
Hakem hatalarından mağduriyet yaşamayan puan ve puan kayıpları yaşamayan tek takım beşiktaştır. Şimdi beşiktaşlılar yeni bir şey geliştirmiş geçende Ahmet Çakar dedi 2 ve 3 farkla giden maçlarda beşiktaş, bakın bizede şu verilmedi bu verilmedi bakın bizede hata yapılıyor demeye başladılar güya haksızlıga ugradıklarını söyleyerek veryansım ediyor taraftarları ve oldukça komik oluyorlar.
Hakemler beşiktaşın önünün açar, şampiyonluktaki rakiplerinin ise maçlarını doğrar pozisyondalar. 8eşiktaşın eski başkanı ve şimdiki Federasyon başkanı Demirören bir koldan, bir koldanda federasyonun hakemlere gerek yükselebilmesi gerekse avrupa yolları açık olsun diye hakemlere uyguladığı baskı ile beşiktaşı kollamaya çalışıyorlar.
en çok hakemlerden mağdur olan Fenerbahçe, Galatasaray, Başakşehir dir. Benim sıralamam bu yönde...
asıl soru tüm sezonların hakem hataları çıksa cimbomun fenerin kaç şampiyonluğu kalır elinde?
Bu sene hangisi sizce?
sen benimkini cevapla
Seninkini farkli bir bakış açısı. Benim düşüncem Galatasaray ile Fenerbahçe Beşiktaş tan genel olarak daha büyük daha başarılı bir takimlardir. Sadece Turkiyede değil Avrupadaki başari oranina baktığımız zamanda bu iki takim Beşiktaş i geçer. Yani bu iki takim o zaman Avrupadada kollaniyor gibi bir düşünceye sahip olmamiz gerekiyor
zamanında kollandıkları için mi büyük olmadılar yane?
paracıklara bu şekilde kavuşmadılar?
Ben öyle düşünmüyorum
büyük resmi görmek cesaret ister
Peki sen bu sene hangi takima en çok hakem hatalarinin yaradığını dusunuyosun?
lafı beşiktaşa getirmeye çalışıyorsun
sana yardımcı olayım
Fikrinizi soruyorum sadece
senin fikrin?
Soruyu soran benim ben gerekli aciklamalari yaptim siz daha sorulan hiçbir soruya cevap veremediniz.
herkes kendi çıkarından bakıyor olayın özeti bu!
menemen belediyesi
Beşiktaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar