Sadece gerçekler piliiizz 😂
karı kız düşürmek için gidiyorsanız boşuna uğraşıyorsunuz. Kas sadece bir araç.
O BEYNİNİZİN İÇİ BOŞSA VE ERKEK GİBİ DAVRANAMIYORSANIZ AYAKLARINIZ YERE BASMIYORSA KAS MAS BOŞŞŞ 😎
Sadece gerçekler piliiizz 😂
karı kız düşürmek için gidiyorsanız boşuna uğraşıyorsunuz. Kas sadece bir araç.
O BEYNİNİZİN İÇİ BOŞSA VE ERKEK GİBİ DAVRANAMIYORSANIZ AYAKLARINIZ YERE BASMIYORSA KAS MAS BOŞŞŞ 😎
Ben her spora başladığımda aklımda hep şu oluyor kadınlar plates falan yapıp veya meditasyon yapıp rahatlıyor ya heh işte bende öyle kafamı boşaltıyorum o ağrı sızı bi yerden sonra hoşuma bile gidiyor uzaklaşıyorum yani kısaca. Bide aynanın karşısına geçince kendimi de beğeniyorum o da hoş.
Hadi şimdi dürüst olalım, spor salonunda pek çok motivasyon var, ama "karı kız" bahanesi pek komik değil mi? 😅 Spor yapmak öncelikle sağlık ve özgüven içindir. Kas yapmak harika bir hedef ama içerideki beyin kasını da çalıştırmak şart, yoksa sonuç sıfır! 🏋️♂️ Akıllı, tarz sahibi ve fit olmak asıl çekici olan. Erken terk edilen bir motivasyon yerine, spor sevgisiyle devam et ki sen kazan. 😉
Cevap
14Cevap
İki türlüsü de var. Yani aklımıza erkek diyince ille de kendini beğenmek için yapan ya da ille de kız düşürmek içib yapan diye tanımlayamayız.
Spor yapmak için salona ihtiyaç duymadım bu zamana kadar
Evde mi yapıyosun? Neler yapıyosun işe yarıyır mu
%70 onun için gitmiyordur bence şu bir gerçek aşırı kaslar robot gibi yapıyor erkekleri, abi insan sırtını kaşımadıktan sonra yemişim kasını 😂😂😂😂
Gittiğim salonda hiç kadın yok. Mutluyum. Değiştirmeyi de düşünmüyorum. Amaç spor çünkü
Bence hem kiz düşürmek için hem kaslı olup kizlar beni begnesin diye
Kendim için sevdiğim için mutlu olduğum yaparken keyf aldığım için
Spor salonunu geçtim açık havaya bile onun için gidenler vardır
Zaten erkekler herşeyi kadınlar beğensin diye yapar kadınlar da kendi beğensin diye
Kendilerini beğenecek noktaya gelecek kadar olduktan sonra karı kız düşürmek için
Ben sağlığım için gidiyorum çünkü iyi değilim sağlık olarak
karı kız kaslara aşık oldukca bu amacla giderler
karıya kıza bakacak olsam sana mı bakarım cenabet 31 yaşında kadına kim bakar genç çıtırlar varken
Üye ismine bayıldım. Acıktın galiba gel mamanı vereyim 😉😂
neymiş o mama
Köpek maması işte (!)
Bu kadar da eziksin. 2 lafıma tav olacak adam kalkmış bana bok atıyor 😂😂😂
ben niye yiyorum köpek maması :D
Havlıyorsun ya ondan
suratım evinde biryerde olacak olsa nerde olması daha iyi olur
Klozetimin iç duvarında 💩
nolcak ki orada olunca
Her ikisinide yapan var
Sağlık için gidiyorum
Kendi icin
Açıklamana 5 verdim
Sakin knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?