Napoli Osimheni araplara satmak için Galatasaray'a vermiyor. Bunun üstüne Osimhen napoliye dedi ki eğer galatasaray'a vermesseniz?

Abi ben napoliyi anlamıyorum şu an yani bonservis bedeli olan 75 milyon euroyu ödemeyi kabul ettik anlaştık ama adamlar banka teminatı istiyorlar aksi halde vermeyeceğiz dedi. Osimhen ise beni Galatasaray'a vermezseniz futbolu bırakacağını söylemiş. Şimdi benim sorum şu Osimhen Napoli ile olan sözleşmesini tek taraflı olarak feshedebilir mi? Feshederse osimhen zararlı çıkar mı?

Napoli Osimheni araplara satmak için Galatasaray'a vermiyor. Bunun üstüne Osimhen napoliye dedi ki eğer galatasaray'a vermesseniz?
Cevapla