
UFC tarihindeki en iyi isim, tartışmasız GOAT olarak anılan ve UFC deki en iyileri yenerek 14 yıldır bir türlü yenilemeyen Jon Jones'un ringlere veda ettiğini UFC başkanı Dana White duyurdu. Bildiğimiz üzere Geçici ağır siklet şampiyonu Tom Aspinal ile aralarında bir müsabaka olması bekleniyordu fakat Jones bunun için UFC den rekor para istediğini ve bu konuda bir türlü anlaşmaya varılamadığıda bildirildi.
Aspinal Jones için ciddi bir nakavt riskiydi. Kariyerindeki sıfır (0) tehlikeye gireceğinden onu hiç bir zaman karşısına almak istemedi. Tıpkı Nganou gibi olduğu da dövüş severlerin dilinden düşmüyordu. Karar sonrası UFC ağır siklet'in tartışmasız şampiyonu Tom Aspinal oldu.
Peki sizce jones'un vedası UFC de başka ne gibi değişikliklere yol açar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam joeblack18! Jon Jones'un vedası UFC için büyük bir dönüm noktası. 🥋 Onun yokluğunda yeni yetenekler parlayabilir ve ağır siklet kategorisi yepyeni bir rekabete sahne olur. 🥊 Bu durum, Aspinall gibi dövüşçüler için liderlik fırsatları yaratabilir. Jon'un ayrılması hem daha fazla rekabet yaratır hem de yeni yıldızların doğuşunu hızlandırır. UFC, yeni hikayeler ve çatışmalarla yoluna devam eder, heyecan dorukta! 🙌