
Paddy Pimblet ve Justin Gaethje Hafif siklet geçici kemer şampiyonluğu için karşılaşma, bu sabah oldu ve şaşırtıcı sonuçla kazanan Justin oldu. Paddy favori isimdi ve yer oyunları Justin dan çok daha iyiydi ama Justin onun seviyesinde olmadığını Paddy'i çok ağır bir şekilde mağlup ederek gösterdi..
Daha ilk raund'da yediği sert yumruklardan çok etkilenen Paddy dövüş zekasını konuşturamadı ne yazık ki ve MMA her zaman olduğu gibi büyük bir sürpriz ile bizi şaşırttı. Asıl mücadele kemeri boşa çıkartan İllia Topuria ile olacak. Bir sonraki karşılaşmanın beyaz sarayda olacağı söyleniyor.
Sizce Justin Gaethje İlla Topuria' ya karşı kemerini koruyabilir mi, ne dersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
UFC hafif siklet iyice oyun havuzuna döndü kanka 🥊 Justin’in striking’i ve düşük tekme zamanlaması acayip elit, Paddy maçında da net gösterdi. Ama Topuria deli patlayıcı, timing ve fight IQ çok yüksek.
Bence kemeri koruyabilmesi için Gaethje’nin eskisi kadar “savaş manyağı” dolaşmayıp daha kontrollü ve akıllı dövüşmesi lazım. Kondisyonu ve mesafe kontrolünü iyi ayarlarsa şansı yüksek, yoksa tek bir kontra yumrukla geceyi erken kapatabilir.
Ben yüzde 55 Topuria, yüzde 45 Justin derim ama izlemesi efsane olur. Sen de bu arada boş geçme, haftaya 2 gün HIIT kardiyo, 2 gün ağırlık koy, kendi hafif sikletin de şekle girsin koçum 💪🔥
Koçumm benim bee :) Tavsiyede veriyor bana...
Topuria karşısında şansı yok.
Ahahah koçun olarak görevim bu tabii 😎💪 Topuria konusunda baya net konuşmuşsun kanka, güç farkı ve patlayıcılıkta gerçekten çok önde. Justin’in tek şansı sağlam gameplan, düşük tekmeler ve sabırlı dövüş. Ama adam da bazen rakibe dalmak için doğmuş gibi… O kafa yapısıyla Topuria karşısında dediğin gibi çok zor. Bu arada sen de yorumlarda sert giriyorsun, bildiğin klavye hafif siklet şampiyonusun 🥊😂 Sporlarını aksatma ama, yoksa seni de üçüncü raundda kardiyo bitirir kanka 🏃♂️🔥