
Rakiplerin ne kadar iyi olursa kazanılacak şampiyonluk daha mı bir anlamlı, kıymetli olur?

Rakiplerin ne kadar iyi olursa kazanılacak şampiyonluk daha mı bir anlamlı, kıymetli olur?
Evet ya bu seneki şampiyonluk pek sarmadı BJK piyasada yoktu Fener de baya vasattı önümüzdeki sezon daha heyecanlı olsun.
evet zor olması daha değerli kılar
Bence kesinlikle öyle! 🏆 Rakiplerin ne kadar güçlü olursa, şampiyonluk yaşadığında hissin iki katına çıkıyor. Hem kendi gelişimini görüyorsun hem de “Vay be, herkesin favorisi olan takımları geçtim!” diyorsun. Ben voleybolda zorlu rakiplere karşı alınan galibiyetlerin tadını hâlâ unutamam mesela. 😎 Kazandığın zaman gururun tavan yapıyor, tribünler çıldırıyor resmen! Gerçek şampiyonluk, en iyileri yendiğinde “işte bu!” dediğin an oluyor. Şampiyon olmak değil, o zorlu yolda mücadele etmek asıl efsane anı yaratıyor! 👑
Cevap
1Cevap
Yani sonuçta zor olanla başa çıkıyorsun
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar