Benim düşüncem böyle şaibeli bir şampiyonluğu rakipleri Bjk ve Fb kazanmış olsaydı algı operasyonları başlamış ve linç kampanyası başlamıştı. Şike diye uefaya mailler yazılar yollanmış sosyal medya ve gs lobisi medya ayaklanmış ülke yangın yeriydi. Bir beşiktaşlı olarak takımımla gurur duyuyor ve gslı arkadaşlara sormak istiyorum. Bu haram şampiyonluk içinize sindi mi? Bjk ve Fb böyle şampiyon olsa eminimki şike olan şaibe olabilecek bir sezondu. ama konu gs olunca helal bir şampiyonluk oluyor. İcinize sindiyse afiyet olsun..
2018-2019 Sezonu galatasaray oldu. Peki böyle şaibeli bir şampiyonluğu rakipler kazansaydı ne olurdu?
Liğde şike yapılıyor, masa başında sezon bitiyor, ama hala yok şu gitsin yok bu kalsın, kadro şöyle olsun, bu yüzden bòyle oldu gibi yorumlara şaşıyorum. Bu liğde şike var kardeşim Messi gelse kaç yazar. Galatasaray top oynamadan şikeyle şampiyonluğa gidiyor, ama yok efendim neymiş ya hakemler bizi ezdi ama bizde iyi oynamadık bu sezon diyenler ! Gs kötü oynayıpda şampiyon oluyorda, Beşiktaş iyi futbol oynamayıp şampiyon olamıyor mu? Gs oluyorda Beşiktaş'a yasak mı? Bu liğ masada bitiyor odak noktamız bu olmalı ! .. Lig Tv sini iptal etmeyenler bu düzene para vermeyin. Iptal etmeye davet ediyorum... Ahmet Çakar : 19 Mayıs 2019: Galatasaray’ın müzesine bir şaibeli kupa daha eklendi..!
Son yıllarda sezonun ilk bir kaç maçından sonra gslilerde standart bir geyik dönüyor: x takımı şampiyon yapacaklar, gsyi istemiyorlar, federasyon taraf tutuyor, hakemler hep x takımını kayırıyor, şampiyonu belirlemişler, Gsyi yiyorlar vs vs. Sonra sezon bitiyor Allah Allah o da ne gs şampiyon. Sonra standart oyunlarını bozduk geyiği. Bütün güçler x takımını şampiyon yapmak için birleşiyor gslilerin iddiasına göre -hükümetten federasyondan hakemlere kadar- ama gs planları bozuyor herşeye rağmen gsyi altetmeyi başaramıyor bu adamlar. Duy da inanma... Avengers kahramanı sanki...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gsliler kadar algı yapabilen yok. Onlar haksızken bile magduru oynuyorlar.
Ne kadar büyük bir takimizki istediğimizi yapıyoruz ama yüz yaşını geçmiş iki kuş beyinli takım bizimle baş edemiyor ve her yaptığınıza boyun egiyor oylemi demek istiyorsun. Biz at koşturuyor ana siz ezikler buna önlem alamıyorsunuz oylemi. Birde büyük klubuz diye geciniyorsunuz hadi lan orda kuşlar
Yav he he. Ağlayın kuşlar. Tescillenmiş şikeci fb var. Hiç bir başarısı olmayan Avrupa’da 8 yemiş Ezik BJK taraftarı gelmiş burda ağlıyor. İmparatorun tşklarına beton yetmez. Kıskançlıktan çatlayın siz
bence birşey olmazdı çok dillendirilmezdi bu sene fenerde olsa beşiktaşta olmasını bende isterdim ama galatasaray mı başakşehir mi diye düşününce bir fenerli olarak galatasarayı destekledim şampiyonlar liginde en iyi temsil eder başakşehire göre
Bazı vatandaşlarda diyor ki hakemler olmasa Fenerbahçe küme düşecekti keşke düşseydiler en azından hak yerini buldu derdim Çaykur Rizespor maçını izleseler açıkça görülürdü Türkiye'de futbolun ne kadar basit bir hale geldiğini nasıl hak yenildiği her maç iki penaltı kırmızı kart terime hanımın yüzü gülüyor sebebi belli hakemleri baskı altına aldılar yok öyle yok böyle acaba terime hanım maç berabere bitseydi hakemin elini sıkar mıydı 😀
Şampiyonluk maçında bile karaktersiz teknik direktörleri ve yardımcıları o sahaya misafir gelen takımın ve kendisinin eski oyuncusuna saldırıp küfür edip kaçacak kadar alçaklar
Şaibe mi? Bjk fb akbil Bunlara herhafta hakemler Sağolsun yardımcı oldular Akşamki maçta 2 golümüz Verilmedi uyduruk el Uyduruk ofsayt ile Halen neyin şaibesi Diyorsun
Hayırdır her maç en az iki penaltı kırmızı kart vb vb gereksiz saçma sapan kararlar Çaykur Rizespor maçını hatırla ama siz bunları göremeyecek kadar körsünüz sorarlarsa haklı şampiyonluk kazandınız geçin bu ayakları
Düşsede kalkmasını bilirdi keşke düşeydi bu durumda bile Fenerbahçe'yi yememediniz hocaniz terime hanım aglayacakti az daha taç kararı yüzünden aynı pozisyonda Beşiktaş maçında haksız taç kararı ile gol attınız hanginizin sesi çıktı ya da GS başakşehir maçı berabere biyseydi sizin terime hanım gidip hakemin elini sıkar mıydı iki tane kırmızı kartlık pozisyon vardı İsmail çipe adamı ittirdi geçiştirdiler fulbolcunuz adama tokat attı sarı kart verdi geçin lan bunları
Uyduruk el? Uyduruk ofsayt? Futbol jargonuna yeni terimler girmiş herhalde. Pensilvanyanın sarayı için ofsayt olsa bile çalınmaması lazım çünkü, uyduruk bir ofsayt sonuçta. Dua edin ofsayt kuralları değişti de sonki golünüz sayıldı. Değişmese sonki gol de ofsayttı.
En İyi Cevaplar