2018-2019 Sezonu galatasaray oldu. Peki böyle şaibeli bir şampiyonluğu rakipler kazansaydı ne olurdu?

Benim düşüncem böyle şaibeli bir şampiyonluğu rakipleri Bjk ve Fb kazanmış olsaydı algı operasyonları başlamış ve linç kampanyası başlamıştı. Şike diye uefaya mailler yazılar yollanmış sosyal medya ve gs lobisi medya ayaklanmış ülke yangın yeriydi. Bir beşiktaşlı olarak takımımla gurur duyuyor ve gslı arkadaşlara sormak istiyorum. Bu haram şampiyonluk içinize sindi mi? Bjk ve Fb böyle şampiyon olsa eminimki şike olan şaibe olabilecek bir sezondu. ama konu gs olunca helal bir şampiyonluk oluyor. İcinize sindiyse afiyet olsun..
2018-2019 Sezonu galatasaray oldu. Peki böyle şaibeli bir şampiyonluğu rakipler kazansaydı ne olurdu?
2018-2019 Sezonu galatasaray oldu. Peki böyle şaibeli bir şampiyonluğu rakipler kazansaydı ne olurdu?
Cevapla