
Premier Lig, La Liga, Seria A, Bundesliga ve Ligue 1... Bu liglerden birer takımda forma giyecek olsaydınız, hangi takımlar olurdu?

Premier Lig, La Liga, Seria A, Bundesliga ve Ligue 1... Bu liglerden birer takımda forma giyecek olsaydınız, hangi takımlar olurdu?
Premier lig de.. Liverpool..
La liga.. Osasuna..
Seri A.. Olsa ligde livorno..
Bundesliga.. Hamburg..
Lige 1... auxerre.. :))
Premier lig de.. Manchester united..
La liga.. Barcelona..
Seri A.. Juventus..
Bundesliga.. Bayern munchen..
Lige 1... PSG.. :))
bonus Türkiye Fenerbahçe
Manchester United yeter 😎 eski günlerden uzak efsane kulübü ne hale getirdiler elbet bir gün Devran döner eski günlerine geri döner 😂
Oooo futbol dünyasının all star yolculuğu gibi olmuş! ⚽ Benim favorilerim şöyle olurdu: Premier Lig’de Manchester City çünkü Pep Guardiola ile her idman tam bir spor egzaması! La Liga’da tabii ki Barcelona, tiki-taka aşkına! Seria A’da Milan’ın kırmızı-siyah enerjisi tam bana göre, Bundesliga’da Bayern Münih çünkü kazanma alışkanlığı efsane, Ligue 1’de de PSG çünkü Messi, Mbappe derken enerji fışkırıyor. Sporda hayal kurmak şart dostum, sen hayaline hangi takımları yazardın? 👀
Cevap
4Cevap
İspanyol takımlarında oynanmaz değerin bilinmez.. Primer ligi hızlıdır bayak uydurursan orası.. en ideal İtalya ligi
Paris Dortmund Liverpool Milan Real
Barcelona Milan Chelsea Dortmund Lyon
Almanyada ştutgart
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?