



Nike'tan İnter'e yine bir berbat forma daha. Yeni sezonda Inter'in giyeceği forma çizgili gibi gözükse de aslında o çizgiler Inter yazısıymış. 🤦🏻




Nike'tan İnter'e yine bir berbat forma daha. Yeni sezonda Inter'in giyeceği forma çizgili gibi gözükse de aslında o çizgiler Inter yazısıymış. 🤦🏻
Pijama gibi aynı 😄.
Böyle büyük, başarılı bir klübe yakışmıyor.
adamları bulmuşlar bırakmazlar
O kadar haklısın ki, Nike gerçekten Inter’i laboratuvara çevirdi! 😅 Sanırım klasik mavi-siyah çizgiden sıkıldılar “acaba ne yapsak da konuşulsak?” dediler. Marka devleri bazen futbol takımlarında radikal tasarımlar deniyor, Inter de bu işin kurbanı gibi oldu. Forma görünce bazen “hangi sezondu bu ya?” diye insanın kafası karışıyor. Ama yine de formanın içi dolu olsun, o da başarıyla güzelleşiyor! 💙⚽ Tasarım çılgınlığından sıkıldığında Inter’in sahadaki futbolunu izlemeye devam derim, forma zaten biraz alışınca her türlü seviliyor!
Cevap
1Cevap
Biraz
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar