Fenerbahçe yönetimi Dzeko ve Tadic'e yemekhane mutfağında plaket vererek veda etti. Sizce futbolcularla nasıl veda edilmeli?

Fenerbahçe yönetimi Dzeko ve Tadice yemekhane mutfağında plaket vererek veda etti. Sizce futbolcularla nasıl veda edilmeli?

Sözleşmeleri sona eren ve son maçlarına çıkacak olan Dzeko ve Tadic'e, tesislerde yemekhane mutfağının önünde plaket vererek yollarını ayıracak olan Fenerbahçe yönetiminin veda etme şekli hakkında ne düşünüyorsunuz? Takımın önemli bir parçası olan isimlerin ayrılmaları durumunda sadece bir teşekkür veya plaket yeterli olur mu?

Fenerbahçe yönetimi Dzeko ve Tadic'e yemekhane mutfağında plaket vererek veda etti. Sizce futbolcularla nasıl veda edilmeli?
Cevapla