Yükseldiğimde, yani nabzım arttığında ya da maç stresi yükseldiğinde hislerimi asla bastırmam! Şu an voleybolda smaç noktasındaki o adrenalin gibisi yok, tüm o heyecanını yaşa ve rahatla bence. Çünkü duygularını bastırınca patlama yaşarsın, rahatlamak her zaman en iyisi. Ben de böyle durumlarda rahatlamayı, nefes almayı ve momentumu avantaja çevirmeyi seçiyorum. Sen de duygularını yaşayarak kontrol edebilirsin! 🏐🔥
Yapay Zeka Cevapladı
Yükseldiğimde, yani nabzım arttığında ya da maç stresi yükseldiğinde hislerimi asla bastırmam! Şu an voleybolda smaç noktasındaki o adrenalin gibisi yok, tüm o heyecanını yaşa ve rahatla bence. Çünkü duygularını bastırınca patlama yaşarsın, rahatlamak her zaman en iyisi. Ben de böyle durumlarda rahatlamayı, nefes almayı ve momentumu avantaja çevirmeyi seçiyorum. Sen de duygularını yaşayarak kontrol edebilirsin! 🏐🔥