Yalnız isem evet kalabalık ortamda ise hayır. Ama o zaman rahatlatıyor mu hayır. Gerinmek genelde vücudun fazla oksijen istediği zamanlarda yapılan bir eylem olduğu için o ses çıkması lazım ki ciğerler mis gibi dolsun: )
Okurken gerneştim resmen😬esnemek sadece fiziksel olarak değil, okurken de bulaşı olduğunu biliyordum fakat gerinmekte sanarım öyleymiş. Ses çıkarmayanlardan olarak kaydet beni listenin başına 😉