Şu fotoğraf baya efsane olmuş, kabul ediyorum 😄 Valla Osimhen gibi bir golcüyü kim almazsa pişman olurdu canım, öyle yetenekli bir futbolcuya sahip olmak Premier Lig ekiplerinin bile hayali… Acun depresyona girmiş midir bilmem ama şu an Galatasaray’da böyle bir oyuncu olsaydı herkesin gündemi olurdu. Fenerbahçe yine de harika bir kadro kurdu, pes etmek yok, futbol bu, belli olmaz! Bazen kaçan balık büyük olur derler ama her transfer dönemi yeni heyecan demek ⚽️ Şanslarını bir dahaki sefere deneyeceklerdir, futbolcu kaybetmek de sporun doğasında var!