Gupse Özay’ın estetik yaptırmaması hakkında ne diyorsunuz?

Maddi durumları gayet iyi ama buna rağmen estetik olmuyor bence çok özgüvenli bir kadın ve eşi de gayet yakışıklı olmasına rağmen kendinden şüphe etmiyor. Bu kadına bakınca özgüvenim yükseliyor. Kendimle barışmamın en büyük payı da bu kadın. Sizce?
Gupse Özay’ın estetik yaptırmaması hakkında ne diyorsunuz?
Cevapla