Kendileri olmayi degilde baskasi olmayi niye ister insan
Ki bu insan buyuttukleri kadar yakisikli mi
Bir turlu begenmedim kendisini kendini kasa kasa iyice soguttu bide bunun yandan yemisleri turedi
Kafeye gidiyorum bunun gibi buna ozenen cok kisi
Ya bu adamda ne var anlamiyorum
Kocaman burnu yamuk disleri var
Bide vucut tipide itici
Sakalsiz da cirkin kisi yalansa yalan diyin
Ki bu insan buyuttukleri kadar yakisikli mi
Bir turlu begenmedim kendisini kendini kasa kasa iyice soguttu bide bunun yandan yemisleri turedi
Kafeye gidiyorum bunun gibi buna ozenen cok kisi
Ya bu adamda ne var anlamiyorum
Kocaman burnu yamuk disleri var
Bide vucut tipide itici
Sakalsiz da cirkin kisi yalansa yalan diyin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yakisikli insanlar ama sabahtan aksama kadar tv de, reklam panellerinde hep bu adamlar olunca insan artik soguyor ve itici gelmeye basliyor. Erkekler hep tek tip. sakal uzatma modasi yakisanda birakiuor yakismayanda.
toplumda ki erkeklerin hepsi birbirine benziyor kadınlarda aynı şekilde, özgün insan çok az
Alakasi yok canim
yoo bence bal gibi de alakası var, kadınların neredeyse hepsinin giyimi ve makyajı aynı, erkeklerde hep aynı tip sakal saç modeli
Makyaj vs sac sakal kiyaffet ayni evet ama. Yuz olarak dedim bide hsbs
bu tespiti uzun zamandır yapıyorum. hele ağır abi gibi takılanlar kusasım gelıyor
Ağır abiyim ben de
Kqjejdoeoejddj
ayrıldık bb mckckdhssjcl
Sen beni her halimle seviyorsun boş yapma kxjskskdjdjeij
doğru dedin bulastık bi belayaaa..
Tatlı bela ama...
Çünkü ozgün tarzlar konusunda aşırı yeteneksiziz. Parayla olmayan şeyler var benzemek daha mantıklı görünüyor kimileri için
Ben esmerler yerine sarışınları beğeniyorum.Örnek olarak ben Burak Çelik’i beğeniyorum sizce daha iyi değil mi tip olarak? Neden sarışınlar ötekeleştiriliyor?
Bende esmerim ama ozenmiyorum
En iyisni yapiyon helal olsun
Eyvallah ben kendimi ben olduğum için beğeniyorum
ben beğenmiyorum özçiviti
Be de ama kizlar e buluyor anlamadim
Yazık onlara
Oyyy ne alaka simdi
Aciklamada yaziyor ondan gormekten biktim valla tipsizadam unlu olmasa kimse bakmayacak
Tazen tipsiz ki parasiyla yaptirdi şahsen ben onun eski halin den yakisikliyim valla bakin eski haline googl da gorursunuz zaten millet bunlara ozeniyor bosuna valla allah bize dogustan tip vermis bide paramiz olsa jsjsjsjsjjs
Sen zaten yakisiklisin 23 buyuk duruyon
Biliyorum var googlda fotosu kaslar kalkmis cene yapilmis kulak yapilmis
Daha yakisiklisi me cut piyasada ama gel gor ki unlu diye o daha yakisikliymis gibi lanse ediliyor milletemillette oyle saniyor
Yanimda onda. Yakisikli biri var kizlar Onu gormuyor burak özçiviti gorunce o baska bisey o cok ust duzey diyor ben mi malim burada yanindaki cocuk daha iyi diyorum ama anlatamiyorum
Arkadaslarin daha mal emin olabilirsin hshdhehehehehe
Bana da mi mal dmeek istedin🤔
Hayir arkadaslarina jsjsjdjd
Gercekte abartilmadi mi u Adam nsn
Ciddiye bile almam 😁 bak sana yemin ederim ben bir ara tr1 de pahidat dizisi varya 3 4 bolum de oynamistim asker olarak falan hani tv den goruyoruz ya kizlari of falan deniyor puruzsu yuzu guzel falan filan dibim deler di alakalari yok hem kamera oyunlari b.. k gibiler yuz de 1 ton makyaj var sevmem de tazen
Vay be oyuncu musun bsbsv
Benim ablamlarin oraya giden unluler var bazilari ekranda guzel yakisikli yakindan bire bir gorunce cirkin bazilari da guzel yakisikli oluyor
Ekin meet day az vardi o dizide bsbsb bak o iyi
Erkekler ilgimi cekmedigi icin dikkat etmedim ekin meet de jdjdjd
Haklsin send iyisin tipin model olsa a nsnsbsbs
Gittik ona da gittik tip fizik kurtardi da boyumuz cok uzun degil jdjdjjdjdjd
Kaç ki boyun
1.73
Foto model miydin
Yok ya annem cok israr etmisti git bi dene diye annemin gönlü olsun diye gitmiştim
Minumum kaç boyunda olmasi gercek ki bir erkegin
Valla tam hatirlamiyorum ne yalan soyleyim 75 ve uzeri sanirim cok da umursamamiştim zaten bizi alana mankenlik yapariz biz de jdjdjdjjd
Manken olun a mi yakisikli olunuyor walla Gitsin Allah verince olunuyor yuzun guzel zaten
Tesekkur ederim o sizin güzelliginiz
Rica ederim
Sen bence 23 yasinda degilde 28 29 yasindasin
97liyim
Sen
93luyum
Gizli olmasaydin bakarak anlardim kaclisin diye 😁