bende gözlüklü bir insanım kardeşimle aynı anda kontrole gittik o 0 derece ben 1.75 miyop 0.75 astigmat aldım. Gözlüğümde iç dış yeşil parlama önleyici kaplama (antirefle) var. Şimdi bu abinin göz derecelerini bilmiyorum ama kardeşimin gözü 0 derece olmasına rağmen onun okuyamadığı uzaklıkları ben gözlüğümle okuyorum. Şimdi bu abimiz kendi gözlüğüyle ekipmanlı olmuş olmuyor mu? Hadi diyelim ki adam gözlük kullanmıyor kartal gözle çıkar birinci olur ekipmansız o zaman john wick deriz abartırız. Şimdi bu adamın kafasındaki gözlüğüyle bu kadar abartılması normal mi? sadece türkiye de değil tüm dünyada hem de.
Güncellemeler
1 yıl
göz dereceleri biri 1.75, diğeri 2.15 dereceli miyop astigmatmış
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer