Yusuf dikeçin abartılması ve gözlük olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?

bende gözlüklü bir insanım kardeşimle aynı anda kontrole gittik o 0 derece ben 1.75 miyop 0.75 astigmat aldım. Gözlüğümde iç dış yeşil parlama önleyici kaplama (antirefle) var. Şimdi bu abinin göz derecelerini bilmiyorum ama kardeşimin gözü 0 derece olmasına rağmen onun okuyamadığı uzaklıkları ben gözlüğümle okuyorum. Şimdi bu abimiz kendi gözlüğüyle ekipmanlı olmuş olmuyor mu? Hadi diyelim ki adam gözlük kullanmıyor kartal gözle çıkar birinci olur ekipmansız o zaman john wick deriz abartırız. Şimdi bu adamın kafasındaki gözlüğüyle bu kadar abartılması normal mi? sadece türkiye de değil tüm dünyada hem de.

Güncellemeler
1 yıl
göz dereceleri biri 1.75, diğeri 2.15 dereceli miyop astigmatmış
Yusuf dikeçin abartılması ve gözlük olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla