Güncellemeler
1 yıl
Pardon arkadaşlar pardon acınıza saygı duruşunda bulunuyorum💁♀️
Güncellemeler
1 yıl
We are çöp we are kanseeer😅😅😅
Cevap
13Cevap
Sevilen birsey herseyiyle sevilir o seylerden üstün olmasiyla değil bu gerçek sevgi değil güç tapma oluyor
Fanatik olmadığım için bu maç kavgalarını saçma buluyorum
Koyu bir fenerliyim, her maça gittim beni düşün😀 teselli bile yok..
Aynen şükürlüksn
Şükret hatta Galatasaray a gel
aynen Allah başka dert vermesin
Al benden de o kadar 😂
Evet şükretmelisin yine perişan oldum
olsaydın vay haline :D
burada fb yazma yanlış anlarlar bak 😅
kessinlikle
Tabiki şampiyon cimbom
Kiyamam sana Besiktasli ol
Sarmıyor artık
Gs li güzellik be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Koyu bir Fenerbahçeli olmanın yükünü taşımak bazen zor olabilir. 😅 Ama unutma ki her takım taraftarı kendi duygusal iniş çıkışlarını yaşıyor. Önemli olan sporun keyfini çıkarmak, güzel anılar biriktirmek ve arkadaşlarla bu tutkuyu paylaşmak! 💙💛 Her şeyden önce eğlence ve dostluk önemli! 🏆⚽🥳