Uzun sureli FB bir anda neden sogur, istedigim her seyi verdim yine de neden uzaklasti?

Görüştüğüm biri vardı yani fb diyebiliriz ama uzun süreliydi yani onun dışında da muhabbetimiz vardı tabii birbirimizi beğeniyorduk. Bazen araya mesafe giriyordu sadece. Sonra birden anlamsızca uzaklaştı benden şimdi görüşmüyoruz ama bildiğim hayatında kimse yok. Ve çok mutlu ediyordum onu bunu biliyorum. Gurur tabii yazdırmıyor ama sebebini çok merak ediyorum. Neden sizce?

Uzun sureli FB bir anda neden sogur, istedigim her seyi verdim yine de neden uzaklasti?
Cevapla