Metreyle sabah 1.88 akşam 1.86 çıkıyor boy uyandıktan 2-3 saat sonra 1.87 çıkıyor 2 gün önce uyandıktan 2 saat sonra eczanede ayakkabısız 1.89 çıktım yani bu sitedekilerin dediği gibi orada 2 cm fazla çıktı ama beni tatmin etmedi evde metreyle çıkan boyun aynısı evde boy ölçerdede aynı çıkıyor ama ne hikmetse eczanede 2 cm fazla çıkıyor beni hiç tatmin etmedi bana göre hala 1.87’yim

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Usta ben profesyonel basketbol takimindayim boyum takimda 1.96 çıkıyor evde 1.97 çıkıyor bende çözemiyorum nasıl sağlıklı bakabiliriz ya
Eczanede 2 cm fazla çıkıyor ama benim evde stadiometre var normal metreyle aynı ölçüyor yani baştan aşağı çelişki hepsi birbirinden beter 😂
Vallahi ya bide benim yas 19 hep değişiyor uzama yaşı diye belli böyle olmuyor sıkıntı çıkıyor boyun iyi ama takma fazla
Sizi klüpte nasıl bir aletle ölçüyorlar
Aynı buna benziyor işte aynısı evde metreyle olcuyorum ama bu daha güvenli
Zaten bunla metre farketmiyor eczanelerde siyah baskül gibi boy ölçerler var onlarda 2 cm fazla çıkıyor sebebi neyse bende anlamadım’ki farklı ölçü birimi’mi var anlamadım a…w
Usta takma ya 2 cm fark etmiyor bişey ama senin resimdeki en güvenilir olan emin olabilirsin
https://youtu.be/vKfV8lzO-2E?si=k_91dt1EiVgpiQdR
Benim ölçüldüğüm alet buydu
Bu işte bizim kulüpte olan usta bu ne dediyse odur
Bu aletin aynısı mı sizin klüpte olanda
Evet
Senin yaş kaç
Bu alet metreden zaten 2 cm fazla çıkarıyor sen nasıl evde eksik çıkıyon anlamadım usta
Ne bileyim usta annem ölçüyor metreyle hep öyle diyordu yaşlı kadın ne diyeyim
Senin yaş kaç gardasim
Annen ölçemez’ki duvara dayanacaksın kafanın üstüne altı sert düz bir cisim indireceksin mesela telefon kabı olabilir ben öyle yapıyorum tam kafa tasına değdiğinde altını çizip ölçeceksin metreyle net ölçüm budur
Kulüpte ölçüyor hocalar reis ya gerek yok inan arada ölçüyordu işte ama basketbol kulüplerinde seninkinden var o alete güven sen
Hangi alete
Resimde ki hocam işte
İşte onda 1.87 çıkıyor metreyle attığımda o videodaki ile 1.89 hangisi doğru anlamadım neyse 1.88 derim şuanlık olur biter
Aynen
Eczanedeki alet omurga kıvrımınıda hesap edip gerçek kemik boyunu ölçüyormuş 2 cm fazla çıkartıyormuş ondan ne hikmetse bende anlamadım 1 cm dünyanın her yerinde 1 cm diye geçiyor çünkü
Burdan biriside eczanede 1.84 çıkmış inşaat metresi ile 1.81 çıkıyormuş ama adam 1.81 olduğunu kabul etmiş bencede inşaat metresi daha doğru ölçer
Hocam yaşın kaç diye soruyorum sana uzama yaşındasan biraz tüyo vereyim uzayasin diye cevap vermiyorsun çok takmissin bu boy işini belliki
Yaşım geçti plaklar kapandı büyük ihtimal ama o uzama yönünden sıkıntı yok 30 yaşındaki bir youtıber bile 2 ayda 1 cm boyunu uzattı omurgasını esneterek postürünü en mükemmel seviyeye getirerek
21 den büyük musun o zaman sen
Evet
Anladım hocam gayet iyi boyun inanki 1.70-1.65 adamlar gördum Türkiye standartlarının üstünde boyun hiç takılma isterse 2 cm az fazla çıksın boyunla barışık ol bu metreyede güven
Ne güzel boyun var garanti olsun diyelim o zaman 1.86 en az 1.86 sın
Minimum boy 1.86 orası kesinde eczane metresiyle 1.90’a kadar yolu var
eczanedeki doğrudur evde ne kadar doğru olacak sanki
Evde doğru olmaz diyorsunds boy ölçer alet var yanılacak hali yok ya
Hangi alet daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorsan hangisini başarılı buluyorsan onun verdiği doğrudur
Bende anlamadım’ki neden eczanede fazla çıkıyor orada farklı bir ölçü birimi’mi kullanılıyor
dikkat etmedinmi
Ne bileyim tek ben desem neyse internette bu konu hakkında binlerce yazı paylaşılmış herkes metre 2 cm eksik ölçüyor demiş bu kadar kişi yalan söyleyemez ya
ayarı 2 cm ilerdedir mekanizması onu 2 cm ilerde veya geride tutacak şekilde ayarlanmıştır
Yani sen hangisini doğru buluyorsun senin boyunda evde ölçtüğünde eczane ya da hastanede ölçtüğünde ne gibi farklılıklar çıktı
ben eve güvenirim kendi malıma eczanede bir sürü kişi çıkıyor oraya
Evde kaç çıkıyon
ben her yerde aynıyım ya
Anladım
gündüz ve gece boy değişiyormuş öyle bir bilgi var aklımda öyle bir şeyler var her zaman değişiyo boyumuz ufakça
Zaten öyle oda doğru
bende keşke 1.70 ufak bir şey olsaydım 1.78 im
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!