Kizlar ben dünyaca ve olombiyat şampiyonu olan birine mesaj atim bu kadarını beklemiyordum bu normal mi?

Arkadaşlar ben masa tenisi oynamaya cok severim masa tenisine aşiğim akşam vaktinde ben saçma şaban 10 dakikalık bir resim çizdim sonra paylaştım paylaşırken joao bilerdo masa tenisçi yi etiketledim 15 dakika sonra telefonumu bi açtım mesajımı görmüş benim paylaştığım şeye gitmiş beğenmiş kırmızı kalp koymuş bana kırmızı kalpler atmış şok oldum bu kadarını beklemiyordum o kadar takipçileri var bakmaz dedim beni şok etti arkadaşlar bu normal mi

Kizlar ben dünyaca ve olombiyat şampiyonu olan birine mesaj atim bu kadarını beklemiyordum bu normal mi?
Cevapla